Graviditet og menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Tugba88

JEg har lige et spørgsmål her

Jeg har sidst haft min mens. d. 5. marts, min mand og jeg vil meget gerne have et barn og vi har været sammen omkring d. 20. marts, hvor jeg har æggeløsning. Jeg har så været spændt på at se om det nu lykkedes for mig at være gravid. min næste menstruation skulle have været kommet omkring d. 8-9. april (der går altid lidt over en måned med mig) men jeg fik det allerede d. 26. marts, det er aldrig sket før at jeg har fået det før tid, men tilgengæld har jeg hørt om at man godt kan have sin mens selvom man er gravid ? er der nogen der ved noget om det ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

L&V

Tugba88 skriver:

Jeg har sidst haft min mens. d. 5. marts, min mand og jeg vil meget gerne have et barn og vi har været sammen omkring d. 20. marts, hvor jeg har æggeløsning. Jeg har så været spændt på at se om det nu lykkedes for mig at være gravid. min næste menstruation skulle have været kommet omkring d. 8-9. april (der går altid lidt over en måned med mig) men jeg fik det allerede d. 26. marts, det er aldrig sket før at jeg har fået det før tid, men tilgengæld har jeg hørt om at man godt kan have sin mens selvom man er gravid ? er der nogen der ved noget om det ?? 

Altså man kan godt ha mens og være gravid hvis det er det spørgsmålet går på.. Sådan var det da min mor var gravid med min søster

Anmeld

29. marts 2012

Tugba88

Ja men jeg ved ikke helt, jeg er meget frustreret Tror du jeg skal lave en graviditetstest nu, hvor jeg har fået min mens før tid eller skal man vente lidt endnu ??

Anmeld

29. marts 2012

FrkLarsen

Tugba88 skriver:

Hej med dig  

Jeg havde også min sidste mens d. 5 marts, og forventer mens igen omkring d. 4-5 april.. 

Jeg testede positiv på ægløsningstest d. 19/3..

Mange oplever en lille blødning, og det passer jo meget godt med implantationsblødning hos dig. 

Det vil være for tidligt at teste nu, når du siger at du først forventer den 'rigtige' mens omkring 8-9 april.

Du må vente og se tiden an, jeg  for dig 

Anmeld

29. marts 2012

Bonde-liv

det kan man godt

Anmeld

29. marts 2012

Tugba88

Meego skriver:

Hej med dig  

Jeg havde også min sidste mens d. 5 marts, og forventer mens igen omkring d. 4-5 april.. 

Jeg testede positiv på ægløsningstest d. 19/3..

Mange oplever en lille blødning, og det passer jo meget godt med implantationsblødning hos dig. 

Det vil være for tidligt at teste nu, når du siger at du først forventer den 'rigtige' mens omkring 8-9 april.

Du må vente og se tiden an, jeg  for dig 

Hmm så jeg kan stadigvæk håbe på graviditet   Kan man først finde ud af om man er gravid efter den "rigtige" mens. dag ?

Anmeld

29. marts 2012

FrkLarsen

Tugba88 skriver:

Hmm så jeg kan stadigvæk håbe på graviditet   Kan man først finde ud af om man er gravid efter den "rigtige" mens. dag ?

Man kan teste fra den dag man forventer menstruation. 

Altså i dit tilfælde er det omkring d. 8-9 april, hvis altså ikke menstruationen kommer inden.  Husk at det er bedst at teste med morgenurin da det er mest koncenteret 

Jeg har selv testdag d. 5/4 

Anmeld

29. marts 2012

Tugba88

Meego skriver:

Man kan teste fra den dag man forventer menstruation. 

Altså i dit tilfælde er det omkring d. 8-9 april, hvis altså ikke menstruationen kommer inden.  Husk at det er bedst at teste med morgenurin da det er mest koncenteret 

Jeg har selv testdag d. 5/4 

Ja men problemet er jeg har fået min mens her den 26. marts, jeg tror ihvertfald det var almindelig mens. implantasionsblødning kommer det 10-12 dage før den rigtige mens. ? og er blødningen på samme måde 

Anmeld

29. marts 2012

Tugba88

Tugba88 skriver:

Ja men problemet er jeg har fået min mens her den 26. marts, jeg tror ihvertfald det var almindelig mens. implantasionsblødning kommer det 10-12 dage før den rigtige mens. ? og er blødningen på samme måde 

Jeg  også fingre for dig

Anmeld

29. marts 2012

FrkLarsen

Tugba88 skriver:

Det kan jo godt lade sig gøre at få menstruationen tidligere end forventet, men 1½uge før? Det er jo helt vildt 

Tak for de  , jeg har en del tegn, så jeg håber at jeg kan stå med 2 streger d. 5 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.