34+5 mit lille hjertebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

UngMor17

Hej alle søde kvinder! 

Ja nu nærmer tiden sig altså, og jeg synes det hele går en lille smule hurtigt nu. DEJLIGT! For jeg synes ellers min graviditet har været sååååå lang  Nok fordi jeg glæder mig så ubeskriveligt!

Det hele er så dejligt, jeg går bare og venter på min lille prinsesse kommer til verden! Jeg skal have planlagt kejsersnit, og det er jeg meget spændt på!  

Jeg vil lige tilføje, at jeg er HELT vild med denne hjemmeside. Jeg hygger mig rigtig med en kop varm kakao, og så bare gå igang med at læse om alle jeres opslag, se jeres billeder, og profiler og se hvilke forskel der er mellem os alle, når man tænker vi går det samme igennem mange af os. Jeg elsker at bruge min tid på det! 

Synes lige i alle skal have et for det fortjener i! Gud hvor er jeg positiv for tiden, det er så skønt! Det må være lillepigen der gør det. 

Vil lige smide et billede ind af min ''lille'' mave her i uge 34. 

Fortsat rigtig god aften til jer alle! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Nessie

Rigtig fin mave

Anmeld

29. marts 2012

UngMor17

Nessie skriver:

Rigtig fin mave

Mange tak!  Jeg synes nu bare den er sunket en smule, men det ved jeg ikke om er normalt i uge 34. 

Anmeld

29. marts 2012

Nessie

UngMor20 skriver:

Mange tak!  Jeg synes nu bare den er sunket en smule, men det ved jeg ikke om er normalt i uge 34. 

Det ved jeg egentlig heller ikke, men synes min skiftede en smule facon hele tiden

Anmeld

29. marts 2012

Clisolka

Smuk babymave 

Anmeld

29. marts 2012

B&J

sikke en super smuk mave du har den sidder godt nok flot

men puhh hvor må det være hårdt nu for den ser også godt tung ud

Anmeld

29. marts 2012

MyBigWish

Super smuk baby mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.