Vi er netop hjemvendt fra vores rejse til New York, hvor manden desværre efter bare 2½døgn blev influenza syg, og efter 2 dage måtte jeg krave under hotellagnet.. Vi var begge til læge derover, og manden fik diverse til at komme oven på, og lægen tilbød mig at få en influenza vaccine, som jeg ikke kunne få pga graviditeten..
Da jeg selv kom til læge efter et par dage fik jeg noget hostesaft, og besked om at få en opfølgning hos egen læge.. Han siger så idag at jeg bare må ride bølgen ud, og at jeg kan tage nogle panodil, så jeg kan holde det ud lungesmerter og hovedpinen ud..
MEN vores læge er sådan lidt jaja, det hele går nok.. Og man må da ikke tage panodil når man er gravid vel, men gerne parmol'er - ikk??
Tidligere har jeg næsten taget smertestillende dagligt pga hovedpine, men ikke i graviditeten, da det også har hjulpet på min ofte hovedpine, at være på halvtid.. Det kan tælles på 1 hånd hvor mange jeg har taget..
MEN bare idag har jeg allerede taget 2, og hovedpinen kommer hele tiden tilbage efter kort tid.. Normalt ville jeg tage 2 ad gangen, men tager kun 1 nu.. Lille Junior er jo en dreng, og derfor skulle det med at spise smertestilledende vel være endnu værre..
Hvor mange ville i turde tage dagligt, når det er en desideret sygdomsperiode der er tale om - lægen sagde at jeg nok ville være frisk igen på mandag..
Anmeld