Yeps, jeg klarede så i det mindste at gå 32 hele uger
Jeg blev tjekket i uge 30 (kunne ikke komme til JM før) pga mange og kraftige plukveer, og en lille blødning 2 uger før, og der kunne de se at min livm.hals var blød og forkortet, jeg fik derfor et skud (eller 2) lungemodner og bricanyl til 1 uge, for at tage toppen af plukkerne. Dengang håbede jeg i det mindste at jeg ville nå uge 32, for da er baby "kun" -for tidligt født- og ikke -meget for tidligt født-.
Jeg er meget taknemmelig for at jeg i det mindste er kommet så langt. Men jeg frygter dog at jeg ikke kommer at gå meget længere, håber dog 
Jeg var hos JM i dag for at tjekke standen "dernede". Jeg var forberedt på at det var blevet værre, da jeg nu er meget "tung" i underlivet maven hænger lavt og jeg føler stik og jag i skeden (ikke som ligamentsm.) også selv om jeg ligger ned. Også har jeg haft en mini blødning i sidste uge. Og rigtigt nok, hun mente at livm.halsen var blevet blødere, og den var lidt mere forkortet (ca 1,5 cm), og desuden kunne hun godt mærke babys hoved, det havde dog ikke sat sig fast.
Nå men, beskeden var at jeg skulle aflaste maximalt, og jeg må selfølgelig ikke tage hjem (jeg må med helikopter for at komme til sygehuset), så jeg må fortsætte med at bo hos mine forældre indtil jeg har født
Hun kunne ikke fortælle mig hvad jeg skal forvente. Jeg kan både føde om en uge og jeg kan for så vidt også gå tiden ud.
Øv hvor er det bare tæls. Jeg kan ikke være hjemme hos min mand, og det er altså nederen at "aflaste maximalt" når man ellers føler sig super godt tilpas
Anmeld