Barnevogn!! hjælp mig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Clisolka

Jeg har en Trille Gigant - og jeg er tilfreds med den!

Jeg har ingen problemer haft med den, og den er 1½ år gammel nu. Inden for de første par uger gik forlæderet i stykker, men en gang i svigermors symaskine, så var det det. 

Reflekserne på kalechen er dog ved at være godt brugt. Den er super dejlig nem at køre rundt med - og så elsker min datter sælerne i foret indenfor 

Jeg købte en Trille Gigant fordi den vandt bedste vogn i Tænk i 2009  Jeg har derimod hørt meget dårligt om lillebroderen til den "Trille Fix". 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Pigent

Anonym skriver:

Hej alle. 

Da jeg er lidt i en møg situation økonomisk, og står og skal købe en barnevogn vil jeg da lige hører jeres mening! Uanset hvad, vil jeg ikke købe en brugt, da det er mit første barn  Så er det jo utrolig spændende, og ønsker ikke hun skal ligge i noget der er blevet brugt af andre. Er nok lidt for overtroisk, men kan bedst lide at tingene er nye, så jeg kan mærke at den vogn bare er MIN! Ved ikke om nogle af jer kender følelsen, men sådan har jeg det 

Mit spørgsmål er så bare... Er der nogle af jer der har erfaringer med en Scandia barnevogn fra babysam? Jeg har kigget på én, til kun 3.300kr. inkl lift og pusletaske. Det synes jeg godt nok er billigt, og samtidig er den super flot og elegant. 

Men kender nogle af jer til kvaliteten af dette mærke? Og er der eventuelt nogle der har prøvet eller kender til forskellen på en scandia vogn, eller en trille vogn? 

Håber på svar fra jer, da jeg INGEN erfaring har med barnevogne overhoved 

Jeg kender kun Scandia vognen. 
Jeg kender nogen der har den. Den virker lidt løs i stellet synes jeg, men ellers er det en god vogn. Jeg har gået mange ture med den. Den er brugt til to børn og det kan godt ses. Jeg tror ikke den vil kunne bruges til et barn mere. 

Jeg kender ikke Trille barnevognen. Jeg kender kun deres tvilling klapvogn og den er fin synes jeg. 

Hvis jeg selv skulle ud og købe barnevogn og det skulle være en af de to ville jeg vælge Trille. Og jeg ville vælge den model der hedder Trille Gigant. Kan godt lide designet også har jeg kun hørt godt om den.  

Anmeld

30. marts 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Hej alle. 

Da jeg er lidt i en møg situation økonomisk, og står og skal købe en barnevogn vil jeg da lige hører jeres mening! Uanset hvad, vil jeg ikke købe en brugt, da det er mit første barn  Så er det jo utrolig spændende, og ønsker ikke hun skal ligge i noget der er blevet brugt af andre. Er nok lidt for overtroisk, men kan bedst lide at tingene er nye, så jeg kan mærke at den vogn bare er MIN! Ved ikke om nogle af jer kender følelsen, men sådan har jeg det 

Mit spørgsmål er så bare... Er der nogle af jer der har erfaringer med en Scandia barnevogn fra babysam? Jeg har kigget på én, til kun 3.300kr. inkl lift og pusletaske. Det synes jeg godt nok er billigt, og samtidig er den super flot og elegant. 

Men kender nogle af jer til kvaliteten af dette mærke? Og er der eventuelt nogle der har prøvet eller kender til forskellen på en scandia vogn, eller en trille vogn? 

Håber på svar fra jer, da jeg INGEN erfaring har med barnevogne overhoved 

Trille Gigang ligger som nr 4 i BEDST I TEST hos Tænk

Anmeld

30. marts 2012

Maja_4000

Jeg ville ALDRIG købe en Scandia .. 

Da jeg var lille var det en kvalitetsvogn som blev produceret i Danmark men nu bliver de lavet i Polen og for at være ærlig , så er de noget skrammel  

Alle dem jeg kender knirker , ruster osv. .. 

Jeg ville helt klart vælge en Trille - Hvis valget stod mellem de to mærker

Anmeld

30. marts 2012

Jonatansmor

Jeg har stemt trille. Kender ikke den anden.

Jeg havde ingen bestemte præferencer, går på ingen måde op i det. Drengen brugte sin barnevogn fra han var spæd til han kunne sidde selv i klapvognen, 4-5 mdrs tid og nu står den oppe i lejligheden, til når han skal sove udenfor i weekenderne. Så havde ikke det vilde brug for en fancy vogn

Anmeld

30. marts 2012

anynom

Vi har en Trille Fix og er utroligt glade for den.
Til sammenligning købte min svigerinde en Scandia, og da den var en med gammel kollapsede understellet! "Fejl fra fabrikanten" - ja tak, det var sgu heldigt at hendes dreng ikke lå i den.

Anmeld

30. marts 2012

maria_wlt

vis 1 til 10 ud af 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.