en anden barnevogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

eliasogmor

åhh nej, jeg er blevet i tvivl om farven på vognen... så derfor skal vi i morgen inden begravelsen ud og kigge på en anden... på trods af den bliver 1000 kr dyrere..... jeg kan simpelthen ikke enes med den røde streg , da vi jo skal have en dreng....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Åh nej - men jeg synes altså stadig at i godt kan have den med den røde streg til en dreng.. Men kan du ikke enes med tanken - ja så er det jo sådan..

Jeg synes det blå med den gulestribe er helt fantastisk - men jeg har jo bestilt den med den limefarvede stribe og er kommet i tvivl også.. Det skyldes at jeg helt vildt nemt bliver farveforvirret - og kan feks ikke overskue at vognen er sort med den lille bitte lime stribe, og så feks lyseblåt sengetøj.. Så vi skal måske også ud og have lavet farven om - har overvejet den almindelige sort, almindelig blå eller jeans black.. Men det er mest fordi jeg synes det er spild af penge og få den lidt dyrer blå, med gulstribe og hvide steng - selv om den bare er så flot.. Den er vist håndsyet eller noget siden den er dyrer...

Men du må lige opdaterer når valget endeligt er truffet..

Anmeld

29. marts 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

Åh nej - men jeg synes altså stadig at i godt kan have den med den røde streg til en dreng.. Men kan du ikke enes med tanken - ja så er det jo sådan..

Jeg synes det blå med den gulestribe er helt fantastisk - men jeg har jo bestilt den med den limefarvede stribe og er kommet i tvivl også.. Det skyldes at jeg helt vildt nemt bliver farveforvirret - og kan feks ikke overskue at vognen er sort med den lille bitte lime stribe, og så feks lyseblåt sengetøj.. Så vi skal måske også ud og have lavet farven om - har overvejet den almindelige sort, almindelig blå eller jeans black.. Men det er mest fordi jeg synes det er spild af penge og få den lidt dyrer blå, med gulstribe og hvide steng - selv om den bare er så flot.. Den er vist håndsyet eller noget siden den er dyrer...

ja det skal jeg gøre.... ved slet ikke hvilken en det skal være....

Anmeld

2. april 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

https://www.baby.dk/debat/167602pi1/juni-2012/saah-fik-vi-den-hjem----.aspx update.... plus den var 600 kr dyrere... men vi byttede lige over...

Anmeld

3. april 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

eliasogmor skriver:

https://www.baby.dk/debat/167602pi1/juni-2012/saah-fik-vi-den-hjem----.aspx update.... plus den var 600 kr dyrere... men vi byttede lige over...

Hurra, for en endelig beslutning.. Vi skal vist ind imorgen og have lagt den endelige bestilling.. Det er SÅ svært, og er dybt misundelig på at du nu har dit på plads - og super fedt de byttede lige over.. Dejligt!!

- Det er den helt sorte i har valgt i polarmodellen, ikk??

Anmeld

3. april 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

Hurra, for en endelig beslutning.. Vi skal vist ind imorgen og have lagt den endelige bestilling.. Det er SÅ svært, og er dybt misundelig på at du nu har dit på plads - og super fedt de byttede lige over.. Dejligt!!

- Det er den helt sorte i har valgt i polarmodellen, ikk??

nej med hvid på....

Anmeld

4. april 2012

LotusCPH

Kan godt følge dig lidt  

Anmeld

4. april 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

Kan godt følge dig lidt  

det var godt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.