Jubii 15 dage til terminen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Lihan88

Men er simpelthen så bange for at jeg går 14 dage over Uhh, den tanke kan jeg bare ikke lide 

Synes snart jeg har prøvet alle gode husråd om at få fødslen til at gå igang, men det ser desværre ikke ud til at virke
- Prøver med hindbærblad te, rengøring, lange går ture & så selvf. sex..
Tror nærmest hun er groet fast derinde   

Ja som I kan hører, så er jeg bare fuldstændig utoldmodig!! - Vil så gerne se min lille prinsesse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Lihan88 skriver:

Men er simpelthen så bange for at jeg går 14 dage over Uhh, den tanke kan jeg bare ikke lide 

Synes snart jeg har prøvet alle gode husråd om at få fødslen til at gå igang, men det ser desværre ikke ud til at virke

Ja som I kan hører, så er jeg bare fuldstændig utoldmodig!! - Vil så gerne se min lille prinsesse 

Thi hi...

Tror mange her i april gruppen har det sådan lige pt...

Jeg har 28 dage til termin, men hun kommer ud om 18 dage - det er planlagt... Så her går det stille og roligt, gik af på barsel igår..

Så første dag 'hjemme' og er blevet forkælet med nyt hår og nyt tøj af ægtemanden. Men også Frederic fik lidt og det samme gjorde lillesøster i maven..

Anmeld

29. marts 2012

Lihan88

Mor til Frederic skriver:

Thi hi...

Tror mange her i april gruppen har det sådan lige pt...

Jeg har 28 dage til termin, men hun kommer ud om 18 dage - det er planlagt... Så her går det stille og roligt, gik af på barsel igår..

Så første dag 'hjemme' og er blevet forkælet med nyt hår og nyt tøj af ægtemanden. Men også Frederic fik lidt og det samme gjorde lillesøster i maven..

Tror du har helt ret..jeg er nok ikke den eneste der er utoldmodig

Synes bare tiden går så langtsom nu...har været på barsel siden d.18/2 og ved snart ikke hvad jeg skal give mig til i løbet af dagen..

Alt babytøj er vasket, alle papire er sorteret og sat i mapper, der er blevet gjort total hovedrent og babytæpper + divrs. er syet.. - hvad kan man ellers lave?? Nogle forslag?? 

Anmeld

29. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Lihan88 skriver:

Synes bare tiden går så langtsom nu...har været på barsel siden d.18/2 og ved snart ikke hvad jeg skal give mig til i løbet af dagen..

Alt babytøj er vasket, alle papire er sorteret og sat i mapper, der er blevet gjort total hovedrent og babytæpper + divrs. er syet.. - hvad kan man ellers lave?? Nogle forslag?? 

Hold da op du har gået hjemme længe så..

Har heldigvis den store på 3½ år, så der er nok at se til herhjemme. Men hendes ting - værelse osv er også klar..

Så her er det de vante ting der styrer hjemmet - de daglige gøremål osv.

Anmeld

30. marts 2012

Pipsemor

Lihan88 skriver:

Hejsa

Har det ligesom dig. Har også gået hjemme siden 18. februar. Jeg har også en i forvejen ligesom 2mor til Frederic", så der er noget at se til om dagen, og de timer, han er i vugger, tager jeg mig altså en morfar, for han stå op kl. 6... Så jeg sover, når han er afleveret kl. 8 og vågner nogle gange først kl. 12-13 stykker. Det ødelægger overhovedet ikke min nattesøvn, for der er "run" på fra jeg henter ham igen kl. 15. Men jeg skal selvfølgelig også tisse konstant om natten og har desuden mega ondt i bækkenet. Det svier!

Nu du siger det, så mangler jeg da faktisk at vaske noget tøj!!! Det var da godt, du lige nævnte det. Jeg har 19 dage til termin, så der er stadig noget tid endnu. Jeg er også eder-spændt efterhånden - også på hvor længe, jeg skal gå, før "prutten" kommer ud. Jeg vil virkelig helst heller ikke gå over tid!!

Er der ikke nogen fra vores "terminsgruppe", der kommer fra samme sted, som dig, som du evt. kan mødes med?

God fornøjelse med det hele. Glæder mig til at læse, når du har født.

Anmeld

30. marts 2012

Lihan88

Mor til Frederic skriver:

Hold da op du har gået hjemme længe så..

Har heldigvis den store på 3½ år, så der er nok at se til herhjemme. Men hendes ting - værelse osv er også klar..

Så her er det de vante ting der styrer hjemmet - de daglige gøremål osv.

Ja har 8 ugers graviditetsorlov..synes ikke det lød af meget, men hold op det er faktisk lang tid at gå hjemme

Anmeld

30. marts 2012

Lihan88

Pipsemor skriver:

Hejsa

Har det ligesom dig. Har også gået hjemme siden 18. februar. Jeg har også en i forvejen ligesom 2mor til Frederic", så der er noget at se til om dagen, og de timer, han er i vugger, tager jeg mig altså en morfar, for han stå op kl. 6... Så jeg sover, når han er afleveret kl. 8 og vågner nogle gange først kl. 12-13 stykker. Det ødelægger overhovedet ikke min nattesøvn, for der er "run" på fra jeg henter ham igen kl. 15. Men jeg skal selvfølgelig også tisse konstant om natten og har desuden mega ondt i bækkenet. Det svier!

Nu du siger det, så mangler jeg da faktisk at vaske noget tøj!!! Det var da godt, du lige nævnte det. Jeg har 19 dage til termin, så der er stadig noget tid endnu. Jeg er også eder-spændt efterhånden - også på hvor længe, jeg skal gå, før "prutten" kommer ud. Jeg vil virkelig helst heller ikke gå over tid!!

Er der ikke nogen fra vores "terminsgruppe", der kommer fra samme sted, som dig, som du evt. kan mødes med?

God fornøjelse med det hele. Glæder mig til at læse, når du har født.

Det må være så dejligt at have et barn i forvejen, så har man noget at se til..

Herhjemme er dagene lange, da manden arbejder fra 7-15 og efter arbejde hjælper han for tiden et vennepar med at renovere deres hus, jubii det er jo bare så dejligt at være højgravid og sidde alene hjemme (eller ik&acute

19 dage, jamen så har du jo også termin inden længe

Anmeld

31. marts 2012

Pipsemor

Lihan88 skriver:

Det må være så dejligt at have et barn i forvejen, så har man noget at se til..

Herhjemme er dagene lange, da manden arbejder fra 7-15 og efter arbejde hjælper han for tiden et vennepar med at renovere deres hus, jubii det er jo bare så dejligt at være højgravid og sidde alene hjemme (eller ik&acute

19 dage, jamen så har du jo også termin inden længe

Det er altid godt man kan underholde sig lidt med baby.dk så.

Ja, det skal være nu, hvis han skal have tid til at hjælpe andre. Det varer ikke længe jo, før I har hænderne fulde.

Ja, det er både godt at skidt at have børn i forvejen. Der er mange tanker i forbindelse med at skulle have en til.. For mit vedkommende i hvert fald har jeg tænkt meget over, om jeg kærlighedsmæssigt overhovedet kan elske en ny baby ligeså højt, men efterhånden som terminen har nærmet sig er kærligheden til barn nr. 2 faktisk også dukket op. Udover det kan man ikke nyde graviditet nr. 2 ligeså meget som nr. 1. Vores første er jo kun lige blevet 2½ år og kræver stadig masser af tid og omsorg, så graviditeten er blevet en del tilsidesat. Det blev der så lavet lidt om på, efter jeg gik på barsel. Så blev der tid til dem begge.

Anmeld

3. april 2012

mille25

Lihan88 skriver:

hejza...

jeg havede termin d.5/4 men jeg fødte d.26/3 ti dage før tid. det var dejligt....

jeg trode at jeg ville gå over tid for det sagde alle. fordi at jeg var første gangs gravid....

krydser for at du snart har din lille prinsesse i dine arme... 

Anmeld

3. april 2012

Lihan88

mille25 skriver:

hejza...

jeg havede termin d.5/4 men jeg fødte d.26/3 ti dage før tid. det var dejligt....

jeg trode at jeg ville gå over tid for det sagde alle. fordi at jeg var første gangs gravid....

krydser for at du snart har din lille prinsesse i dine arme... 

Tillykke med bebsen  

Var til sidste jdm kontrol i dag inden terminen og bebsen ligger rigtig dybt, så krydser fingre for at hun kigger ud i løbet af påsken

Jdm rystede lige mit bækken, da det nogle gange kan hjælpe den lille på vej.. Håber det har en effekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.