Lihan88 skriver:
Tror du har helt ret..jeg er nok ikke den eneste der er utoldmodig 
Synes bare tiden går så langtsom nu...har været på barsel siden d.18/2 og ved snart ikke hvad jeg skal give mig til i løbet af dagen..
Alt babytøj er vasket, alle papire er sorteret og sat i mapper, der er blevet gjort total hovedrent og babytæpper + divrs. er syet.. - hvad kan man ellers lave?? Nogle forslag?? 
Hejsa
Har det ligesom dig. Har også gået hjemme siden 18. februar. Jeg har også en i forvejen ligesom 2mor til Frederic", så der er noget at se til om dagen, og de timer, han er i vugger, tager jeg mig altså en morfar, for han stå op kl. 6... Så jeg sover, når han er afleveret kl. 8 og vågner nogle gange først kl. 12-13 stykker. Det ødelægger overhovedet ikke min nattesøvn, for der er "run" på fra jeg henter ham igen kl. 15.
Men jeg skal selvfølgelig også tisse konstant om natten og har desuden mega ondt i bækkenet. Det svier!
Nu du siger det, så mangler jeg da faktisk at vaske noget tøj!!! Det var da godt, du lige nævnte det. Jeg har 19 dage til termin, så der er stadig noget tid endnu. Jeg er også eder-spændt efterhånden - også på hvor længe, jeg skal gå, før "prutten" kommer ud. Jeg vil virkelig helst heller ikke gå over tid!!
Er der ikke nogen fra vores "terminsgruppe", der kommer fra samme sted, som dig, som du evt. kan mødes med?
God fornøjelse med det hele. Glæder mig til at læse, når du har født.
Anmeld