Min krop er bare på tværs lige pt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Ønskebarnet

Fik jo en MA d 16 Marts og blødte lidt på selve dagen samt dagen efter....derefter gik det over i lysebrun som det skulle.

Har faktisk indtil i går bare haft det lysebrune men så i går begyndte jeg at bløde igen og gør det stadig i dag.....andre der har prøvet det....det kan jo ikke være mens endnu  ?

I går havde jeg sådan en stikken i den ene æggestok og derefter begyndte jeg at bløde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Camillos

Ønskebarnet skriver:

Fik jo en MA d 16 Marts og blødte lidt på selve dagen samt dagen efter....derefter gik det over i lysebrun som det skulle.

Har faktisk indtil i går bare haft det lysebrune men så i går begyndte jeg at bløde igen og gør det stadig i dag.....andre der har prøvet det....det kan jo ikke være mens endnu  ?

I går havde jeg sådan en stikken i den ene æggestok og derefter begyndte jeg at bløde.

Du kan faktisk bløde op til 4-6 uger småt efter en Kirugisk abort... Menstrationen kan faktisk variere rigtig meget. Har selv været igennem nogle stykker.. og Det har været utroligt forskelligt gang på gang. Så længe du ikke har feber eller lugtende udflåd, tror jeg ikke du skal være bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.