Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cnmigo skriver: Takker... hmmm tror - efter nærmere kig - at jeg springer over, er i tvivl om den vil passe med de flæser... Men den ser sød ud.
Takker... hmmm tror - efter nærmere kig - at jeg springer over, er i tvivl om den vil passe med de flæser... Men den ser sød ud.
Okay
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortilfreja skriver: Giver du mig besked hvis jeg har "vundet"?
Giver du mig besked hvis jeg har "vundet"?
Du tabte desværre
15, 19 og 25 kunne jeg godt tænke mig at få størrelse og pris for
nå kan se nr 19 er væk nu
så den sorte kjole med det der flet ved halsen go den der lækre cardigan
AalborgPigen skriver: Du tabte desværre
mortilfreja skriver:
Beklager.. VIlle ØNSKE jeg havde et lager.. Har fået SÅ mange henvendelser.!
Kamulla skriver: 15, 19 og 25 kunne jeg godt tænke mig at få størrelse og pris for
Har lige rettet i billederne.. Da nogle er solgt.. Så kan du ikke sige hvad det er ? Jeg er lidt forvirret af at sidde og bladre i dem
AalborgPigen skriver: Hende der spurgte før dig vil gerne købe den med krimskrams.. Så er du intra i den blå kjole ? Så kan vi lave en hurtig handel.. Og jeg giver en god pris
Hende der spurgte før dig vil gerne købe den med krimskrams.. Så er du intra i den blå kjole ? Så kan vi lave en hurtig handel.. Og jeg giver en god pris
AalborgPigen skriver: Har lige rettet i billederne.. Da nogle er solgt.. Så kan du ikke sige hvad det er ? Jeg er lidt forvirret af at sidde og bladre i dem
ja det så jeg lige
den sorte kjole med flet (eller hvad det er) ved halsen, og den grå/sorte cardigan
Kamulla skriver: ja det så jeg lige den sorte kjole med flet (eller hvad det er) ved halsen, og den grå/sorte cardigan
Kjole er str M.. Og Cardigan str L.. Men den er lille ..
AalborgPigen skriver: Kjole er str M.. Og Cardigan str L.. Men den er lille ..
øv bliver for stort
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128