pige eller dreng..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

4kløver

Team Putte skriver:

Der er oz den der med hvis man bærer det hele på maven er det en dreng og sidder det på maven og rundt på ryggen er det en pige

Hihi hos mig har det været omvendt.
Men tror ikke på det. Men synes mere at drømme om kønnet og det så passer er sjovt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Masig

Hehe her passede det fint, min mave ligger lavt og er rimelig spids og der er sørme en dreng derinde.... Har heller ikke haft så meget kvalme, altså kvalmen har jeg haft men ikke opkast... Og slem kvalme skulle jo også være tegn på en pige...

Men ja det er jo ammestuehistorier så man kan ikke regne med dem, men det er nu meget sjovt alligevel.. det er ligesom med den kinesiske kalender, den passer jo heller ikke altid, men det er meget skægt at lege lidt med indtil man er helt sikker på kønnet jo...

Anmeld

29. marts 2012

Team Putte

4kløver skriver:

Hihi hos mig har det været omvendt.
Men tror ikke på det. Men synes mere at drømme om kønnet og det så passer er sjovt.

Vores scannings-dame til MD-scanningen forsøgte 3 gange at sige man skulle stole på mors drømme, da jeg havde drømt om en pige men kæresten havde drømt det blev en dreng.

Men vi fangede ik hintet så til sidst sagde hun at det værelse nok bare skulle være lyserødt og så fes den ind

Det er som sagt mere held end forstand når de der påstande faktisk passer, men det kan være skægt nok at læse alle de mærkelige ting folk tror på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.