Camillos skriver:
Stod på vægten imorges for synes jeg har lagt nogle kg på efter mit ellers så flotte vægttab.. og JA!
er 10+4 nu... har allerede taget 2,1 kg på.. mine bryster er vokset 2 skåle .. ! .. ellers intet nyt med min krop.
Gik igennem et vægtab på 12 kg for at blive gravid.. Nu er de på vej på igen. Kan ikke styre mig med den mad i øjeblikket? Hvis jeg får kvalme stilles kvalmen med mad,.,
Ja.. Andre der allerede har taget 2 kg på i uge 10 ? 
Jeg havde os taget 2 kg på i 10. uge og var ved at panikke - jeg tænkte hvad det dog ikke skulle ende med!
Jeg led os meget af kvalme, og holdte den væk ved at spise. Det eneste jeg havde lyst til/som hjalp var alt det forkerte. Da jeg nåede uge 11/12 var kvalmen væk, og jeg spiser ikke nær så meget længere.
Det viser sig os på vægten - jeg har ikke tager yderligere på, og i morgen er jeg 15 uger henne, så det synes jeg er OK!
Jeg havde den filosofi at så længe jeg havde det godt, så måtte jeg tage det på som nu engang tog på, også tage den derfra! Det skal os lige siges at jeg lige har tabt 15 kg inden jeg blev gravid.
Anmeld