Babyalarm:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.531 visninger
32 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

EKBJ

Vi har lige fundet en lejlighed på 1. sal, så nu bliver vi simpelthen nødt til at få en babyalarm:-D 

Det skal gerne være en enkelt og god babyalarm som holder længe.. Kan du anbefale en?

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

ModerNatur

JA!! Den her:

http://www.elgiganten.dk/product/hjem-pleje/babyudstyr/SCD505/philips-avent-babyalarm-scd505-00

Den er helt fantastisk! Jeg synes den er meget bedre end Super Nova, og så koster den ikke mere end 498,- på nettet..

Anmeld

29. marts 2012

EKBJ

Issa skriver:

JA!! Den her:

http://www.elgiganten.dk/product/hjem-pleje/babyudstyr/SCD505/philips-avent-babyalarm-scd505-00

Den er helt fantastisk! Jeg synes den er meget bedre end Super Nova, og så koster den ikke mere end 498,- på nettet..

Er den nem at betjene?:-). 

Anmeld

29. marts 2012

quindelist

EKBJ skriver:

Vi har lige fundet en lejlighed på 1. sal, så nu bliver vi simpelthen nødt til at få en babyalarm:-D 

Det skal gerne være en enkelt og god babyalarm som holder længe.. Kan du anbefale en?

Knus 

Jeg elsker vores neonate købt i elgiganten.
Nem at betjene, kan tåle at blive slatladet og har en god rækkevidde.

Anmeld

29. marts 2012

Maja88

neo nate eller super nova..

vi har super nova.. men en del i min mødregruppe har den anden...

den har lidt problemer med at springe ind over hinanden..

altså at den skifter til en andens baby alarm hvis det er en i nærheden.. også selvom de er på hver deres frekvens( Det er neo naten vi snakker om)

Anmeld

29. marts 2012

quindelist

Maja88 skriver:

neo nate eller super nova..

vi har super nova.. men en del i min mødregruppe har den anden...

den har lidt problemer med at springe ind over hinanden..

altså at den skifter til en andens baby alarm hvis det er en i nærheden.. også selvom de er på hver deres frekvens( Det er neo naten vi snakker om)

Pudsigt -det har jeg aldrig oplevet med neonaten, men super boven var helt umulig -derfor vi skiftede

Anmeld

29. marts 2012

Maja88

quindelist skriver:

Pudsigt -det har jeg aldrig oplevet med neonaten, men super boven var helt umulig -derfor vi skiftede

ok jeg er mega glad for min super nova...

men kunne godt tænke mig neoen alene af den grund at den er lidt mere handy

Anmeld

29. marts 2012

HeidiØ

EKBJ skriver:

Knus 

NeoNate kan jeg anbefale!

Anmeld

29. marts 2012

modesty

NeoNate! Fylder og vejer ingenting, kan sjatlades, har lithiumbatteri, lav stråling, supergod følsomhed. Vi er SÅ glade for vores! Jeg har kun én gang på 5 mdr. været ude for at der gik en anden alarm i, og så skiftede jeg bare frekvens.

Anmeld

29. marts 2012

Team Putte

Issa skriver:

JA!! Den her:

Super!

Sådan en har vi lige købt til lillefisen der kommer til verden til juni, men det er jo en jungle med de alarmer (Som alt andet babyudstyr!! ) Vi havde ingen idé om den overhoved var noget værd, men klart billigere end så mange andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.