opdatering på NF :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Princesspigen

hej tøser..

her er den længe ventet opdatering på vores NF vi fik foretage igår

1 enkelt lille baby, tror måske manden blev skuffet han var sikker på det sku være 2  

den både vinkede og sparkede til ære for mor og far..

vi fik lov til at se hjertet slå, men ikke høre det..  

det var en helt ugennem vidunderlig oplevelse   overgik alle mine forventninger

chancerne for misdannelse er 1 : 6210, så vi skulle ikke være bekymret  

i brevet stod der vi ku KØBE 1 (ET) billed, de skar det meget ud i pap i brevet, men den rare dame gav os 3 billeder og vi har IKKE sku betale noget  så vi har 2 billeder af hele baby og 1 enkelt af baby´s hoved helt tæt på..

farman fældede ingen tåre, men blev meget stille og sad og holdte mig i hånden, fulgte med på skærmen og smilede stort  

mor her, ja jeg tuede heller ikke(hvilke jeg egentlig havde troede) men jeg havde travlt med at følge med på skærmen og kikke på min kæreste samme tid, det var en helt igennem fantastisk oplevelse og jeg ser frem til vi skal til scanning igen længere henne i graviditeten!

med hensyn til min termin har jeg så regnet 2 dage forkert, så istedet for den 10/10 (hvilke jo ku ha været en flot dato ) så har jeg termin den 12/10 hvilke også er okay

men ja det var sådan lige det, har jeg glemt noget så skriv endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Sørens

Billede?

Og tillykke!

Anmeld

29. marts 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

hej tøser..

1 enkelt lille baby, tror måske manden blev skuffet han var sikker på det sku være 2  

i brevet stod der vi ku KØBE 1 (ET) billed, de skar det meget ud i pap i brevet, men den rare dame gav os 3 billeder og vi har IKKE sku betale noget  så vi har 2 billeder af hele baby og 1 enkelt af baby´s hoved helt tæt på..

farman fældede ingen tåre, men blev meget stille og sad og holdte mig i hånden, fulgte med på skærmen og smilede stort  

mor her, ja jeg tuede heller ikke(hvilke jeg egentlig havde troede) men jeg havde travlt med at følge med på skærmen og kikke på min kæreste samme tid, det var en helt igennem fantastisk oplevelse og jeg ser frem til vi skal til scanning igen længere henne i graviditeten!

med hensyn til min termin har jeg så regnet 2 dage forkert, så istedet for den 10/10 (hvilke jo ku ha været en flot dato ) så har jeg termin den 12/10 hvilke også er okay

deeejligt at høre ... skønt det er gået godt og der er liv derinde 

Anmeld

29. marts 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

deeejligt at høre ... skønt det er gået godt og der er liv derinde 

ja det er SÅ dejligt, så nu skal vi så småt igang med at fortælle hele familien det

Anmeld

29. marts 2012

Princesspigen

Sørens skriver:

Billede?

Og tillykke!

jeg har ingen scanner så jeg kan ikke selv ligge dem ind lige pt, desværre.. men kommer jeg i nærheden af en scanner så skal e nok komme

Anmeld

29. marts 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

hej tøser..

Hvor dejligt

Var til NF idag og jeg blev rykket frem til den 10/10 .. Ret sjovt

Anmeld

29. marts 2012

Ønskebarnet12

Super! Er glad for jeres vegne!:-) du kan sagtens tag et billed af din bebse fra din Tlf og sætte det ind;-) 

Anmeld

29. marts 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Hvor dejligt

Var til NF idag og jeg blev rykket frem til den 10/10 .. Ret sjovt

ja egentlig lidt sjovt.. er du med i oktober gruppen ? ?

Anmeld

29. marts 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

ja egentlig lidt sjovt.. er du med i oktober gruppen ? ?

Næh??

Anmeld

29. marts 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Super! Er glad for jeres vegne!:-) du kan sagtens tag et billed af din bebse fra din Tlf og sætte det ind;-) 

kameraet på min mobil har en flække så man kan næsten ikke bruge det.. så må desværre vente lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.