Update igen: en arm for nattesøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

hekran

Jamen, jeg ved ikke lige hvad der er sket, men det er fan-freaking-tastisk! Mejeriproduktionen er overstået. Har ikke ammet i over to uger nu og det var vist det, der skulle til!

Helena havde en dååårlig vane med at vågne 4.30 eller lidt senere, hvor jeg tog hende ind til os og ammede hende for at se om hun ville falde i søvn igen, hvad hun så ikke gjorde og vi blev nødt til at stå op....zzzzzzzzzzz......... (tak med medlidenhed, forresten )

Men nu er der bare sket det vilde. Vi valgte, at vi ville ikke have hende ind til os længere og at amningen skulle stoppe (hun bliver 10 måneder om to uger). Så vi skiftedes til at stå op med vores lille morgensol og så skete miraklet! Det gad hun ikke, så hun er nu begyndt sove igennem!!! Hun sover som en sten fra 19.15 til 6-7 og det er så fantastisk. Vi er fulde af overskud igen! VIIIILDT!

Istedet for at ligge og græde når hun vågner, er hun så tilfreds og vi ligger og vågner stille og roligt til hendes blabben i babyalarmen. Så bliver man da helt forelsket i hende igen. Hun er så tilfreds nu... det skulle hun have vidst noget før

Så ja, fulde af overskud! Så glad for min fantastiske tøsepige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Janni.

Fantastisk update!! Det glæder mig på jeres vegne

Anmeld

1. april 2012

Annemor...

Dejligt  GLæder mig til at det bliver min tur med natsøvn

Anmeld

1. april 2012

hekran

Janni. skriver:

Tak Ja, det er noget af en omvæltning og nu ønsker man ikke andet for andre, at de skal kunne få deres nattesøvn!

Anmeld

1. april 2012

hekran

Janni. skriver:

Er Silas egentlig begyndt at sove mere?

Anmeld

1. april 2012

hekran

Annemor... skriver:

Dejligt  GLæder mig til at det bliver min tur med natsøvn

Uuuuh, ja. Jeg håber det også for dig! 9 måneder skulle der gå, men håber nu, at din lille skat snart kommer efter det!

Anmeld

1. april 2012

Janni.

Marita skriver:

Er Silas egentlig begyndt at sove mere?

Det sjove og dejlig er at Silas også har ændret sovemønster. Han bliver stadig puttet omkring kl 19. Sover næsten igennem nu, bortset fra sutten som han mangler 3-4 gange om natten, og en dyne der flyver sin vej.  Og og og.... I stedet for at vågne omkring meget tidlig om morgenen, så sover han de fleste dage til kl. 6 - 6.30. Det er så fedt !!! 

Så her har det også givet en helt anden ro og overskud, både for os, men også for Silas. Og et meget gladere barn. 

Det mest underlige er at det skete natten hvor vi skiftede til sommertid. Vi taler om, at det er som om han stadig kører i vintertid, men vi klager skam overhovedet ikke. 

Anmeld

2. april 2012

hekran

Janni. skriver:

Det sjove og dejlig er at Silas også har ændret sovemønster. Han bliver stadig puttet omkring kl 19. Sover næsten igennem nu, bortset fra sutten som han mangler 3-4 gange om natten, og en dyne der flyver sin vej.  Og og og.... I stedet for at vågne omkring meget tidlig om morgenen, så sover han de fleste dage til kl. 6 - 6.30. Det er så fedt !!! 

Så her har det også givet en helt anden ro og overskud, både for os, men også for Silas. Og et meget gladere barn. 

Det mest underlige er at det skete natten hvor vi skiftede til sommertid. Vi taler om, at det er som om han stadig kører i vintertid, men vi klager skam overhovedet ikke. 

Hvor sjovt! Det var også deromkring det begyndte at ske her

Jeg har altid hadet skiftet mellem sommer/vintertid, men nu ELSKER jeg det!

Det er skøøøønt for jer!

Anmeld

2. april 2012

B&J

Nej hvor er det dog en fantastisk Update det kunne jo slet slet ikke være bedre

og hvor er det dejligt i får sovet igennem alle sammen

Anmeld

2. april 2012

Janni.

Marita skriver:

Hvor sjovt! Det var også deromkring det begyndte at ske her

Jeg har altid hadet skiftet mellem sommer/vintertid, men nu ELSKER jeg det!

Det er skøøøønt for jer!

Altså hvis det er "betalingen" for sommertid, så ELSKER jeg også helt klart sommertiden. 

at vores børn holder den nye rytme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.