Jamen, jeg ved ikke lige hvad der er sket, men det er fan-freaking-tastisk! Mejeriproduktionen er overstået. Har ikke ammet i over to uger nu og det var vist det, der skulle til!
Helena havde en dååårlig vane med at vågne 4.30 eller lidt senere, hvor jeg tog hende ind til os og ammede hende for at se om hun ville falde i søvn igen, hvad hun så ikke gjorde og vi blev nødt til at stå op....zzzzzzzzzzz......... (tak med medlidenhed, forresten
)
Men nu er der bare sket det vilde. Vi valgte, at vi ville ikke have hende ind til os længere og at amningen skulle stoppe (hun bliver 10 måneder om to uger). Så vi skiftedes til at stå op med vores lille morgensol og så skete miraklet! Det gad hun ikke, så hun er nu begyndt sove igennem!!! Hun sover som en sten fra 19.15 til 6-7 og det er så fantastisk. Vi er fulde af overskud igen! VIIIILDT!
Istedet for at ligge og græde når hun vågner, er hun så tilfreds og vi ligger og vågner stille og roligt til hendes blabben i babyalarmen. Så bliver man da helt forelsket i hende igen. Hun er så tilfreds nu... det skulle hun have vidst noget før 
Så ja, fulde af overskud! Så glad for min fantastiske tøsepige!
Anmeld