Jeg har for tre uger siden fået smerter ved mit haleben (lænd) som strømmer ud i mine balder, baglår. Det gør ondt når jeg hoster, nyser, og når jeg skal på wc (lave) Jeg har været til kiropraktor, og blevet behandlet tre gange. Måtte melde mig syg fordi jeg har smerter når jeg bukker mig, går i hug, går på trapper og når jeg skal rejse mig fra sidde stilling. Min kiropraktor sagde at jeg var hypermobil, og havde løse led ved korsbenet frem til bækkenet. Hun sagde jeg skulle gå til min læge, og hjælpe mig med en sygemelding. + træning hos fys. Havde skrevet nogle papirer til min læge omkring tilstanden.
Havde så været til læge tidligere idag og endte med at gå vrælende ud derfra. Han "undersøgte" Mig , ved at prøve mine reflekser i mine ben.. øhhh. Trykkede mig to gange i ryggen, og sagde at jeg bare skulle træne min ryg fordi muskulaturen skulle bygges bedre op fordi jeg er 18 kg overvægtig. Tænkte bare what, sagde til ham at dette er udelukket er smerter fra korsbenet og bækkenet og at det intet havde med muskulaturen at gøre. Jeg har tabt mig 15 kg før min graviditet og har aldrig haft ryg problemer. Aldrig haft nogle former for de smerter jeg har nu. Han sagde meget vredt at det gad han slet ikke at diskutere - endte med at jeg gik min vej da han ikke ville hjælpe mig mht sygemelding, eller gå ned i tid imens jeg har smerter -
jeg havde tidligere en anden læge som lige er gået på pension, så nu har jeg fået ham her den nye. Da jeg kom op hos ham i uge otte, altså sidste gang jeg var hos ham, fik jeg sådan en dårlig behandling. Han er meget aggressiv i sin væremåde, ryster på hænderne og er bare ubehagelig. Han lavede på det tidspunkt en underlivs undersøgelse på mig, og revnede mig ned for neden med instrumenter, det var så skrækkeligt. Da han skulle mærke mig ved livmoderhalsen, kom han ikke rigtig op og mærke, det var bare så uproffessionelt. Han kunne slet ikke komme med informationer omkring noget som helst, måtte selv spørge ind til hvornår jeg skal til jordemoder, og blodprøver , scanninger, osv. Han ville bare have mig ud af døren igen kunne jeg mærke.
Anmeld