Lyn fotografering 500 kroner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

broe foto

Hej alle!

En gang om året laver jeg en lille lyn runde. Det går kort sagt ud på at du kan få en fotografering, 5 fremkaldelser og porto til en meget skarp pris. Prisen er kun gældende ved portræt fotografering i mit studie i Silkeborg, og kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter.

Søndag d. 13/5 2012 holder jeg Lyn Foto hvor jeg afsætter en halv time af til dig, dine børn eller hele familien. Efter fotograferingen vælger I hvilke 5 billeder der skal bestilles. For 500 kroner får du fotografering, 5 stk. 13×18 billeder efter eget valg samt porto. 

Tilmelding sker efter først til mølle princippet på daniel@broe-foto.dk

Se også www.broe-foto.dk

Pssst! Lige nu rabat i resten af 2012 for bryllupsfotografering! Se mere på hjemmesiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Hvem?

broe foto skriver:

Hej alle!

En gang om året laver jeg en lille lyn runde. Det går kort sagt ud på at du kan få en fotografering, 5 fremkaldelser og porto til en meget skarp pris. Prisen er kun gældende ved portræt fotografering i mit studie i Silkeborg, og kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter.

Søndag d. 13/5 2012 holder jeg Lyn Foto hvor jeg afsætter en halv time af til dig, dine børn eller hele familien. Efter fotograferingen vælger I hvilke 5 billeder der skal bestilles. For 500 kroner får du fotografering, 5 stk. 13×18 billeder efter eget valg samt porto. 

Se også www.broe-foto.dk

Pssst! Lige nu rabat i resten af 2012 for bryllupsfotografering! Se mere på hjemmesiden.

Hejsa

Hvor er det henne af?

Og er der flere pladser?

Anmeld

3. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
broe foto skriver:

Hej alle!

Se også www.broe-foto.dk

Kan man ikke købe en cd med alle de billeder du tager ? Så kan man selv få dem fremkaldt. Og hvad vil du have for det?

Anmeld

3. april 2012

broe foto

Hej Aisha!

Det kan du sagtens!

Det koster 275, og så får du de behandlede billeder i høj opløsning, lige til at fremkalde, uden diverse vandmærker og fotograf tags.

Jeg har en ledig tid omkring klokken 12 - måske det var noget for dig?

-Daniel

daniel@broe-foto.dk

Anmeld

3. april 2012

broe foto

Bondefruen skriver:

Hejsa

Hvor er det henne af?

Og er der flere pladser?

Hej Bondefruen!

Som aftalt over mailen kommer der bekræftelse indenfor de næste 5-10 minutter.

Vi ses d. 13/5 :-)

Daniel

Anmeld

3. april 2012

broe foto

Jeg har pt. kun 3 tider tilbage om eftermiddagen, så hvis du er interesseret, hører jeg gerne fra dig hurtigst muligt.

Jeg håber vi ses,

Daniel
daniel@broe-foto.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.