Madkasse med køleelement

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.639 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

B&J

Hej nu sidder mig og min kæreste og snakker om madkasse med køleelement fordi det er altså sur med en lunken madpakke

er der nogle der kender nogle gode produkter hvor maden ikke bliver våd

og kender i denne her en jeg fandt??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har ikke noget erfaring.

Er det til en voksen eller barn. Jeg ville ikke bruge det til mine børn, da der er køleskab i deres bh - så aldrig nogen lunken madpakke. Det samme gælder når den store skal i sfo og skole, da der også vil være køleskab der.

Anmeld

28. marts 2012

Maja_4000

Jeg havde en med køleelement da jeg gik i skole og var super glad for den ! - Og alle mine klassekammerater var misundelige

Anmeld

28. marts 2012

foto på lærred

Maja_4000 skriver:

Jeg havde en med køleelement da jeg gik i skole og var super glad for den ! - Og alle mine klassekammerater var misundelige

Nu ved jeg ikke hvor gl. du er. Men hvis du er i 30érne så har din mor da rigtig været med på moden. Jeg kendte ingen dengang med sådan en fancy én Kan godt forstå vennerne var misundelige

Anmeld

28. marts 2012

tarkoflen

Jeg er for gammel til, at der var noget der hed køleelementer i madkassen, det var bare en lækker en, der havde ligget i skoletasken.... Hvis ikke min mor fyldte en 1/2 liters flaske halvt op med vand og frøs den... Hun pakkede den ind i køkkenrulle og en pose, og så lå den ved siden af madpakken... Og bonus var, at så var der også koldt vand til frokosten

Anmeld

29. marts 2012

B&J

MoarHvidovre skriver:

Jeg har ikke noget erfaring.

Er det til en voksen eller barn. Jeg ville ikke bruge det til mine børn, da der er køleskab i deres bh - så aldrig nogen lunken madpakke. Det samme gælder når den store skal i sfo og skole, da der også vil være køleskab der.

nej det er til min kæreste man kan også få en i blå

Anmeld

29. marts 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

ja det kan jeg godt forstå det er fordi min kæreste cykler rundt når han er på arbejde og ingen køleskab og det er sku træls med en madpakke med lunt mad

Anmeld

29. marts 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

ja det kan jeg godt forstå det er fordi min kæreste cykler rundt når han er på arbejde og ingen køleskab og det er sku træls med en madpakke med lunt mad

Anmeld

29. marts 2012

B&J

tarkoflen skriver:

Jeg er for gammel til, at der var noget der hed køleelementer i madkassen, det var bare en lækker en, der havde ligget i skoletasken.... Hvis ikke min mor fyldte en 1/2 liters flaske halvt op med vand og frøs den... Hun pakkede den ind i køkkenrulle og en pose, og så lå den ved siden af madpakken... Og bonus var, at så var der også koldt vand til frokosten

ja det gjorde min mor også og elskede vand med is i stor bonus men nu er denne til min kæreste så en i blå ville være super

Anmeld

29. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
B&J skriver:

nej det er til min kæreste man kan også få en i blå

Så kan jeg godt forstå det. Men kan desværre ikke hjælpe - håber I finder en god en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.