graviditet:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. april 2009

christinam

hej jeg ville lige høre , hvornår i jers graviditet begyndt man og ku se mave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

SaNiNa

åååh ja jeg var ikke mere end 7-8 uger henne da jeg ikke kunne skjule det mere...

Anmeld

6. april 2009

christinam

Sanne skriver:

åååh ja jeg var ikke mere end 7-8 uger henne da jeg ikke kunne skjule det mere...

er det rigtigt at når idag jeg er 11)0 så jeg på vej ind i 12 uge det siger folk , ?

Anmeld

6. april 2009

SaNiNa

den lille ny skriver:

er det rigtigt at når idag jeg er 11)0 så jeg på vej ind i 12 uge det siger folk , ?

jeps

Anmeld

6. april 2009

christinam

Sanne skriver:

jeps

er bare så forvirret fant ud af det igår trode kun jeg var i uge 11 hehe sygehust hade heller ikk sagt noget de sage bare da jeg var til skanning at jeg var 9)4 henne

Anmeld

6. april 2009

SaNiNa

den lille ny skriver:

er bare så forvirret fant ud af det igår trode kun jeg var i uge 11 hehe sygehust hade heller ikk sagt noget de sage bare da jeg var til skanning at jeg var 9)4 henne

Du skal osse gå efter du er 11 + 0... fik afvide til fødselsforberedelse at før hen sagde man uge 12, men at hvis man så var på ferie i feks. spanien så kunne der opstå forvirring omkring hvor langt man så var henne, da de kørte efter man var 11+0.

Så det blev lavet om så det var ens, med de andre lande.

Håber det gav mening.

Anmeld

6. april 2009

christinam

Sanne skriver:

Du skal osse gå efter du er 11 + 0... fik afvide til fødselsforberedelse at før hen sagde man uge 12, men at hvis man så var på ferie i feks. spanien så kunne der opstå forvirring omkring hvor langt man så var henne, da de kørte efter man var 11+0.

Håber det gav mening.

så hvis jeg forstået det helt, så er jeg på vej ind i uge 12. men det hedder bare 11)o?

Anmeld

6. april 2009

SaNiNa

den lille ny skriver:

så hvis jeg forstået det helt, så er jeg på vej ind i uge 12. men det hedder bare 11)o?

Ja du er 11 hele uger henne og 0 dag

så i morgen er du 11 hele uger henne og 1 dag.

Anmeld

6. april 2009

christinam

ok og så næste uge er det 13 uge åhh nu jeg forstået det mange taak

Anmeld

6. april 2009

christinam

Sanne skriver:

Håber det gav mening.

der bare nogle som siger det ikk passer og mange som siger det gør , derfor var jeg forvirrert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.