yeps... det er HELT klart PMS... for for præcis en måned siden havde jeg det ligesådan som jeg har nu. og for to måneder siden det samme..
jeg har snakket med min læge og skal havemin kobberspiral ud og så¨starter jeg på p piller i stedet...
så slipper jeg for ægløsning og skal derfor ikke få disse humørsvingninger der gør at jeg får det som jeg har det nu her...
SÅ det er da godt nyt..

jeg har kontaktet noget psykologrådgivnings center hvor det er gratis, jeg er dog på venteliste og kan muligvis først komme til omkring august 
så har jeg opsagt mit job. og har sidste arbejdsdag den 30 april.. og er så sygemeldt indtil da..
det har lettet mig rigtig meget fordi at det bare ikke fungerede længere med det job og mig.. så det er en god ting..
den 1 maj skal jeg så søge ind på VUC så jeg kan komme på adgangskurset til sygeplejeskeuddannelsen.. og jeg
for at komme ind.. ellers kan jeg altid prøve igen til januar...
og ellers så er der ikke så meget... jeg går hjemme, får gjort rent. som også gør mig sur og tvær. igen pga at jeg har PMS.. ja det er sgu helt åndssvagt... men sådan ligger landet... og det skulle gerne være meget normalt for piger/kvinder i min alder... nogle får det værre end andre. og jeg håber ikke at jeg er mega hårdt ramt...
og så skal jeg til lægen igen fredag og så p pillerne osv på plads og så HÅBER jeg at jeg kan få en sommer hvor jeg er totalt glad og ovenpå... for det trænger jeg virkelig til, og det gør mine venner og min familie også...
SÅ DET HÅBER JEG VIRKELIG KAN HJÆLPE 
Anmeld