Spabad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

TR

God aften alle sammen ..

Lige et bette spørgsmål herfra

Min dejlige kæreste har inviteret mig i sommerhus i påsken, med spabad .. Så mit spørgsmål er om gravide må gå i spabad ?

Jeg er 14+3 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

benzon

TR skriver:

God aften alle sammen ..

Min dejlige kæreste har inviteret mig i sommerhus i påsken, med spabad .. Så mit spørgsmål er om gravide må gå i spabad ?

Jeg er 14+3 idag.

jeg har været o spabad og der skete ikke noget ved det ved ikke om man må

Anmeld

28. marts 2012

Lullaby

TR skriver:

God aften alle sammen ..

Jeg er 14+3 idag.

Du må bare ikke få det for varmt

Anmeld

28. marts 2012

TR

Lullaby skriver:

Du må bare ikke få det for varmt

Taaaak for svar

Anmeld

28. marts 2012

TR

benzon skriver:

jeg har været o spabad og der skete ikke noget ved det ved ikke om man må

Okay

Anmeld

28. marts 2012

female

Jeg spurgte min læge om det samme ved sidste lægebesøg, da vi har et spabad, som jeg ikke havde turde afprøve. 

Lægen fortalte, at spabade primært er problematiske pga. bakterierne. Derfor bør gravide holde sig fra offentlige spabade. Derimod kan du selv sikre, at dit private spabad er rent.

Derudover bør du formentlig ikke have det for varmt, men ellers kan du bare nyde weekenden. 

Anmeld

28. marts 2012

TR

female skriver:

Jeg spurgte min læge om det samme ved sidste lægebesøg, da vi har et spabad, som jeg ikke havde turde afprøve. 

Lægen fortalte, at spabade primært er problematiske pga. bakterierne. Derfor bør gravide holde sig fra offentlige spabade. Derimod kan du selv sikre, at dit private spabad er rent.

Derudover bør du formentlig ikke have det for varmt, men ellers kan du bare nyde weekenden. 

Mange tak for svar

Anmeld

28. marts 2012

L&V

TR skriver:

God aften alle sammen ..

Jeg er 14+3 idag.

Hop du bare i.. Bare du husker at gå op inden du bliver alt for varm og sørgere for at ha klor tabeletter eller hva der nu ska i Varmen er det vigtigste at være obs på

Anmeld

28. marts 2012

L&V

TR skriver:

God aften alle sammen ..

Jeg er 14+3 idag.

Hop du bare i.. Bare du husker at gå op inden du bliver alt for varm og sørgere for at ha klor tabeletter eller hva der nu ska i Varmen er det vigtigste at være obs på

Anmeld

28. marts 2012

TR

Månsson skriver:

Oki lyder godt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.