0-1 år: Stor pigepakke str 56

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. april 2012

quindelist

Malli skriver:

du skriver bare, 

Ihh du har meget fint -men ikke så meget i 74 som er det vi fylder op i for tiden -desværre men vil da helt sikkert holde øje med din side.

2 par bukser, 1 uldbody og sættet fra Pippi.

Hvad siger du til 100,- kr plus porto? (du er selvfølgelig også velkommen til at komme og hente det, vi bor i sydhavnen midt mellem Enghave st. og Sydhavn st)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Malli

quindelist skriver:

Ihh du har meget fint -men ikke så meget i 74 som er det vi fylder op i for tiden -desværre men vil da helt sikkert holde øje med din side.

2 par bukser, 1 uldbody og sættet fra Pippi.

Hvad siger du til 100,- kr plus porto? (du er selvfølgelig også velkommen til at komme og hente det, vi bor i sydhavnen midt mellem Enghave st. og Sydhavn st)

Nej, stort set det hele i str 74 er blevet solgt, men jeg prøver at fylde lidt op engang imellem på siden, så hold øje.  Når du ligger str 62 ind, må du også meget gerne skrive, så kan jeg se om noget skulle friste..

100 pp er fint, du kan bare sende som b-post så sender du mig ikke en pb, med beløbet og kontonummer, så sender jeg en adresse retur 

Anmeld

3. april 2012

quindelist

Malli skriver:

Nej, stort set det hele i str 74 er blevet solgt, men jeg prøver at fylde lidt op engang imellem på siden, så hold øje.  Når du ligger str 62 ind, må du også meget gerne skrive, så kan jeg se om noget skulle friste..

100 pp er fint, du kan bare sende som b-post så sender du mig ikke en pb, med beløbet og kontonummer, så sender jeg en adresse retur 

Satser på at lægge 62 ind på torsdag

Jeg finder lige frem og vejer, og sender dig en pb

Anmeld

3. april 2012

Trolde_mor

quindelist skriver:

Tænker jeg får lagt str 62 op på torsdag

Pinligt pinligt men jeg opdager lige at det ene par lilla bukser (dem til højre) er str 62, -ved ikke hvordan de fik sneget sig ind i str 56 bunken.
Vil du have dem alligevel?

Tøjet vejer lige præcis 1 kg så med indpakning bliver det over 1 kg, og dermed 51,- kr sendt som B-post (Postdk's ågerpriser)

Jeg vil meget gerne købe det også bukserne, selvom de er str. 62

Er det sådan at vi evt. kan vente med handlen til torsdag? Så kan jeg nemlig se om der er noget i str. 62 jeg også gerne vil købe

Anmeld

3. april 2012

quindelist

Trolde_mor skriver:

Jeg vil meget gerne købe det også bukserne, selvom de er str. 62

Er det sådan at vi evt. kan vente med handlen til torsdag? Så kan jeg nemlig se om der er noget i str. 62 jeg også gerne vil købe

Ja selvfølgelig, jeg har lagt det fra til dig

Anmeld

4. april 2012

Trolde_mor

quindelist skriver:

Ja selvfølgelig, jeg har lagt det fra til dig

Alletiders

Anmeld

15. april 2012

quindelist

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.