G-test - hvor købte I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeps, kom til at tænke over hvor I købte jeres g-test og hvorfor? Jeg har lavet lidt forskellige afkrydsnings-muligheder, men hvis det ikke lige passer til jer, må I da gerne skrive en kommentar og historien bag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Jeps, kom til at tænke over hvor I købte jeres g-test og hvorfor? Jeg har lavet lidt forskellige afkrydsnings-muligheder, men hvis det ikke lige passer til jer, må I da gerne skrive en kommentar og historien bag

Der er vist ingen afkrydsnings-muligheder?  

Men jeg har købt ved billige-teste. Det er bare super billigt  

Anmeld

28. marts 2012

Kamulla

Miss Church skriver:

Der er vist ingen afkrydsnings-muligheder?  

Men jeg har købt ved billige-teste. Det er bare super billigt  

samme her... 

Anmeld

28. marts 2012

Frk Mig

Anonym skriver:

jeg købte 2 stk i en pakke i føtex til 51 kr .. Det var lige det der var nærmest ..

Anmeld

28. marts 2012

Gravid2012

Anonym skriver:

jeg koebte paa ebay 10 stk + 3 aegloesningstest = 3 euro

Anmeld

28. marts 2012

Ma-lu

Jeg købte 2 pak i rema1000 og de var positive og så købte jeg i lidt for lige at være 10 test sikker på den var der

Anmeld

28. marts 2012

Ryberg

Jeg køber dem i Netto

Anmeld

28. marts 2012

Emily2012<3

Jeg købte 2 test i lidl for 40 kr..

Anmeld

28. marts 2012

Clisolka

Jeg købte i Matas på hovedbanegården inden jeg skulle med toget hjem fra arbejde  Jeg turde ikke købe i den lokale, hvis nu nogle skulle se noget - og ja, folk har lidt for travlt her i området 

Ved en tidligere graviditet brugte jeg også billig-teste 

Anmeld

28. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Har både købt på billigeteste.dk, men brøds mig ikke om dem (kun æltestene), så har primært købt valmed, 2 stk i rema for 40 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.