Dumme plukveer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

225 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

AnnaK89

Øv - så kom de 

Har ellers været så heldig og slippe for dem (har haft 2 meget milde i uge 18, men ellers intet), men idag da jeg skulle gå i skole fik jeg dem, hele maven spændte op  Og på vej hjem fra skole, fik jeg dem igen, men denne gang bliver de bare ved 

De spænder en del, men er ikke regelmæssige eller noget - så nu ligger jeg bare og slapper af. 

Dog har jeg valgt at vores datter skal op til sin farmor og bedstefar, så jeg kan slappe helt af (manden er først hjemme ved 19 tiden), og det piner mig helt vildt nu 

Synes det er så uretfærdigt, at jeg ikke kan have hende hjemme alene lige nu, men hun er handicappet og skal bæres til og fra alt, det kan jeg bare ikke og ved bare hvordan det var sidste gang, da jeg ventede min datter - var sygemeldt meget tidligt pga. plukveer og var ved at gå i fødsel i uge 29 og igen lige før uge 34, og det vil jeg bare ikke opleve igen! 

Har bare virkelig dårlig samvittighed overfor min datter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Isaac's mor

Du er ikk alene, jeg får dem hver gang jeg bevæger mig... Skal bare gå 100 meter så begynder det, det gør altså av  

Anmeld

28. marts 2012

AnnaK89

Sophie.Hammershøy skriver:

Du er ikk alene, jeg får dem hver gang jeg bevæger mig... Skal bare gå 100 meter så begynder det, det gør altså av  

Øv

Det værste er bare den dårlige samvittighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.