Dejlig oplevelse med NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

christina92

Hej alle sammen.

Så fik vi overstået NF. Alt så fint ud, den lille mavesæk, den lille blære, de fine arme og ben. Hovedet så også ud som det skulle.

Vi hørte det skønne hjerte slå i fulde fart og nød at se den lille ligge og vende og dreje sig  hun havde noget svært ved at måle nakkefolden da den gerne ville ligge på siden med ryggen til, men det lykkedes da, næste problem blev så at få den målt sådan generelt  hvilket heller ikke blev nemt, vi hoppede rundt med maven, bøvsen var ligeglad vrikkede bare lidt med måsen  Men til sidst lykkedes det.

Jeg blev rykket 3 dage yderligere frem og er altså i dag 12+4

Fik ikke et særlig godt billede med hjem da den ikke ville ligge stille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Hej alle sammen.

Så fik vi overstået NF. Alt så fint ud, den lille mavesæk, den lille blære, de fine arme og ben. Hovedet så også ud som det skulle.

Vi hørte det skønne hjerte slå i fulde fart og nød at se den lille ligge og vende og dreje sig  hun havde noget svært ved at måle nakkefolden da den gerne ville ligge på siden med ryggen til, men det lykkedes da, næste problem blev så at få den målt sådan generelt  hvilket heller ikke blev nemt, vi hoppede rundt med maven, bøvsen var ligeglad vrikkede bare lidt med måsen  Men til sidst lykkedes det.

hvor dejligt at høre

Anmeld

28. marts 2012

Camillos

christina92 skriver:

Hej alle sammen.

ihhhh hvor er det godt .. dejligt for jer  

Nu skal du krydse alt for mig .. Skal til NF d 11/4.... der er jeg 12+3.... Synes der er Sååå læææænge  til ... tillykke med spiren

Anmeld

28. marts 2012

christina92

Camillos skriver:

ihhhh hvor er det godt .. dejligt for jer  

Nu skal du krydse alt for mig .. Skal til NF d 11/4.... der er jeg 12+3.... Synes der er Sååå læææænge  til ... tillykke med spiren

Tusind tak

Skal nok krydse fingre. kan godt forstå du synes tiden går langsomt.

Anmeld

28. marts 2012

Camillos

christina92 skriver:

Tusind tak

Skal nok krydse fingre. kan godt forstå du synes tiden går langsomt.

hvordan går det med al den kvalme du har ? 

Kan se din babyhule bare vokser og vokser

Anmeld

28. marts 2012

christina92

Camillos skriver:

hvordan går det med al den kvalme du har ? 

Kan se din babyhule bare vokser og vokser

Ja den gør så, den buler derud af  dejligt at se der sker noget selvom jeg stadig kaster op.

JEg har fået noget alternativ behandling og hun siger at det nu nok skal blvie bedre, og det er det da også allerede. Nogle dage er stadig værre end andre, men kaster sjældent op mere end tre gange om dagen de dage det er værst  Så det går frem ad på alle fronter!

Anmeld

28. marts 2012

Camillos

christina92 skriver:

Ja den gør så, den buler derud af  dejligt at se der sker noget selvom jeg stadig kaster op.

JEg har fået noget alternativ behandling og hun siger at det nu nok skal blvie bedre, og det er det da også allerede. Nogle dage er stadig værre end andre, men kaster sjældent op mere end tre gange om dagen de dage det er værst  Så det går frem ad på alle fronter!

Okay dejligt for dig! det har godt nok også været nogle dumme uger du har været igennem ..

Anmeld

28. marts 2012

christina92

Camillos skriver:

Okay dejligt for dig! det har godt nok også været nogle dumme uger du har været igennem ..

Ja det har været en hård start

Anmeld

28. marts 2012

Sørens

christina92 skriver:

Hej alle sammen.

Åh hvor skønt at høre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.