Tøj til natten? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Mother-love

Hey girls.
Hvad giver i jeres på til at sove i de dage her?

Synes jeg er lidt i vildrede for der er jo varmt når isabella bliver puttet kl 19. Så giver jeghende strømpebukser på og en body eller en t-shirt og et tyndt tæppe. Så går der en time så kamp koger hun. Men lader jeg være med at give hende noget på så ligger hun og bliver kold om natten da hun altid sparker dynen af.

Jeg har sådan en sovepose men hvis jeg ligger hende i den om aftenen er hun nødtil ikke at have tøjpå. Men hendes arme er jo fri så de bliver iskolde i løbet af aftenen og natten. What todo? Synes det er synd at jeg skal vække hende fordi hun skal have lidt tøj på inden vi går i seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

IT-nørd

michelledam skriver:

Hey girls.

Synes jeg er lidt i vildrede for der er jo varmt når isabella bliver puttet kl 19. Så giver jeghende strømpebukser på og en body eller en t-shirt og et tyndt tæppe. Så går der en time så kamp koger hun. Men lader jeg være med at give hende noget på så ligger hun og bliver kold om natten da hun altid sparker dynen af.

Jeg har sådan en sovepose men hvis jeg ligger hende i den om aftenen er hun nødtil ikke at have tøjpå. Men hendes arme er jo fri så de bliver iskolde i løbet af aftenen og natten. What todo? Synes det er synd at jeg skal vække hende fordi hun skal have lidt tøj på inden vi går i seng.

Freya på 9 måneder bliver også puttet kl 19. Hun sover i en natdragt uden fødder (Name It) og hun har en tynd IKEA dyne. Hun sparker også dynen, men hun sover stadig hos os (i sin egen seng) og jeg giver hende dynen på om natten

Anmeld

28. marts 2012

Mother-love

Lenchick skriver:

Freya på 9 måneder bliver også puttet kl 19. Hun sover i en natdragt uden fødder (Name It) og hun har en tynd IKEA dyne. Hun sparker også dynen, men hun sover stadig hos os (i sin egen seng) og jeg giver hende dynen på om natten

Isabella er 10 mdr. Men en natdtagt vil blive for varm for hende. Hun har dog sit eget værelse men jeg tjekker hende når jeg går i seng og så igen en gang om natten da jeg altid vågner en gang

Anmeld

28. marts 2012

morethanperfect

michelledam skriver:

Hey girls.

Oscar sover i en heldragt .. Eller 2 delt nattøj ..

Anmeld

28. marts 2012

morethanperfect

michelledam skriver:

Isabella er 10 mdr. Men en natdtagt vil blive for varm for hende. Hun har dog sit eget værelse men jeg tjekker hende når jeg går i seng og så igen en gang om natten da jeg altid vågner en gang

Hvor varmt er der på hendes værelse ?? 

Anmeld

28. marts 2012

Mother-love

morethanperfect skriver:

Hvor varmt er der på hendes værelse ?? 

Øhh hendes radiator står mellem 2-3 .

Anmeld

28. marts 2012

IT-nørd

michelledam skriver:

Er der forskel på strømpebukser og en body/t-shirt og en løst siddende natdragt? Det vil jeg ikke mene. For mig virker en tynd natdragt mere behagelig at sove i,end strømpebukser.

Freya sover i 17-18 grader

Anmeld

28. marts 2012

Mother-love

Lenchick skriver:

Er der forskel på strømpebukser og en body/t-shirt og en løst siddende natdragt? Det vil jeg ikke mene. For mig virker en tynd natdragt mere behagelig at sove i,end strømpebukser.

Freya sover i 17-18 grader

Øhhh nej men hun får det jo også for varmt i strømpebukser og en t-shirt????

Anmeld

28. marts 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
min søn på knap 10mdr sover i langærmet body og strømpebukser uden fødder eller en heldragt.

men han sveder kun lige når han bliver lagt, hvis han bliver lagt med mindre bliver han utrolig kold og det tør jeg ikke risikere at han bliver.

Anmeld

28. marts 2012

Klumpe-dumpe

michelledam skriver:

Hey girls.

Hvad med at skrue ned for varmen, og så give hende nattøj på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.