Min store dreng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

RiUL

Årh synes at der sker så meget med min "lille" baby for tiden.

- Hans første tand er på vej, han er allerede i en str. 74 (dog ikke i bukser, han har nogle koooorte ben)

Han kan dreje rundt om sig selv, når han ligger på maven. Og så spiser han næsten mad selv.

Og jeg elsker ham bare endnu mere for hver dag der går 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

- Hans første tand er på vej, han er allerede i en str. 74 (dog ikke i bukser, han har nogle koooorte ben)

Han kan dreje rundt om sig selv, når han ligger på maven. Og så spiser han næsten mad selv.

Ikke bare store dreng, men SMUKKE dreng! Han er bare så utrolig køn! Iih altså, lyder som om William og ham er nøjagtig lige langt i udvikling hihi!

Anmeld

28. marts 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Ikke bare store dreng, men SMUKKE dreng! Han er bare så utrolig køn! Iih altså, lyder som om William og ham er nøjagtig lige langt i udvikling hihi!

Tak søde!

Ih det er så dejligt med vores dejlige drenge men puha hvor er tiden bare fløjet afsted!  

-Lige pludselig skriver vi om, at de er begyndt at gå - det er slet ikke til at forstå

Anmeld

28. marts 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Tak søde!

Ih det er så dejligt med vores dejlige drenge men puha hvor er tiden bare fløjet afsted!  

-Lige pludselig skriver vi om, at de er begyndt at gå - det er slet ikke til at forstå

Nej, det er bare HELT vildt altså! ..

Anmeld

29. marts 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Ihh der er ham den dejlige Oliver!!! Hvor bliver han bare stor  Hvad siger du til en playdate i Valby i næste uge?

Kram

Anmeld

30. marts 2012

RiUL

Katte87 skriver:

Ihh der er ham den dejlige Oliver!!! Hvor bliver han bare stor  Hvad siger du til en playdate i Valby i næste uge?

Kram

Ja, det synes jeg lyder som alletiders idé

Vi kan lige sms'es ved! Knuuuus

Anmeld

24. april 2012

Happiness

RiUL skriver:

Ihhh havde slet ikke set din update Hvor er han bare dejliG!!! 

Vi kender alt til det med buksestørrelsen Det kan være svært at få sæt, hvor blusen skal være 80-86 og buksen 74

Anmeld

29. april 2012

Sifling

Hvor er han sød
Her er det omvendt, Jolan har lidt korte arme i forhold til benene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.