Hvor heldig kan man være
Vi venter vores første unge til maj (håber jeg, da jeg er i risiko for at føde for tidligt
), og i den anledning har jeg zoomet internettet for diverse baby/børne ting man skal anskaffe sig. Så var det babysengens tur. Jeg stiftede så bekendskab med Lille Per Sengen, og den syntes jeg var såå sagen. Sagen er bare den at de er så sindsygt dyre, og jeg ville ALDRIG bruge så mange penge på en babyseng, og ovenpå det, så tror jeg heller ikke at de kan skaffes her på Færøerne.
Anywho... mig og min mand sad så og diskuterede hvad vi skulle gøre vedr. babyseng, og vi aftate at vente med at købe en, da flere i familien ligger inde med et exemplar vi godt måtte få. Jeg viser ham så for sjov drømmesengen (Lille Per) på google. Og hvad siger han så.... "ej, det ligner præcis den seng mig og mine søstre sov i da vi var lille". Hans søster har også brugt den til sine børn, og den skulle så ligge på loftet hos hende 
Jeg har så ventet spændt på at han skulle hente den ned, jeg var dog forberedt på en skuffelse, men nix, det viste sig at være den ægte vare
Min svigerinde har dog malet den i mange farver, og det synes jeg er lidt stressende, men vi må gerne male den
Så et stk original Junoseng (tror jeg bestemt det må være, da den er så gammel) for en spand maling, det er slet ikke ringe 

Anmeld