Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

4kløver

An&Jo skriver:

tror det er de færreste vogne hvor selve kassen ikke kan klappes sammen..

Jeg har haft i omegnen af 5 barnevogne ca, og de har alle kunne klappes helt flade i kassen..

Ok viste jeg ikke. Var kun ude og kigge på en da jeg skulle ha en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Clisolka

Jeg har en Trille Gigant herhjemme og er super glad for den  Vi har nu brugt den siden okt. 2010 dvs. 1½ år og det kan ikke ses.... Vi har haft lidt problemer med overlæderet, men en gang sygning, så er det klaret - og holdt lige siden  Reflekserne på kalechen er ved at være godt brugt. 

Den er dejlig nem at styre 

Anmeld

28. marts 2012

Maja_4000

Odder - ALTID ODDER !

Vi havde en Odder Zip på x-dream stel og elskede den (:

Anmeld

29. marts 2012

modesty

Min veninde har en Scandia og elsker den! Har brugt den til to børn og den holder rigtig godt.

Jeg synes det er absurd at bruge 10.000 kr. på en barnevogn, men det er så bare mig. 

Anmeld

29. marts 2012

Chalala85

(august) skriver:

Jeg har ikke stemt på nogle, da jeg synes en Odder Zip på X-dream stel er den bedste vogn på markedet. Det er simpelthen genialt at man ikke skal have overlederet af for at få barnet ud af vognen. og den kan pakkes sammen til næsten ingenting hvis den skal med i bilen.

enig, den bedste vogn ever

Anmeld

29. marts 2012

celkt

jeg kan ikke stemme, for der jo ikke en mulighed for IKKE at anbefale...

men jeg har pesonligt haft en trille gigant, - ikke noget jeg vil anbefale, den ruster og sliddelene som f.eks. trykknaper går alt for hurtigt i stykker. Jeg har også haft en basson grande, og den var heller ikke særligt god, for ustabil efter min mening.

Scandia kender jeg ikke noget til, - men hvis jeg må anbefale hvad jeg personligt syntes er det bedste jeg har prøvet/set i min nærmeste familie, så er det min nuværende brio sport. Den er SUPER!!

Anmeld

29. marts 2012

Levi&LilysMor

Hej

Har lavet et indlæg, men nu har vi fundet nogle barnevogn så er det bare hvad for en man skal vælge.

I må meget gerne stemme på den barnevogn som i har eller hvis i kender noget til den. 
Fortæl gerne fordele og ulemper hvis i kender vognen 

Vi har en odder classic m x dream stell II den nye model fra 2012, og jeg ELSKER den bare, så helt klart den

Den har nemlig solskærm som man kan tage frem og tilbage og lynlås i midten og så er den bare lækker at se på. Har prøvet at blive stoppet op i føtex fordi de lige skulle se den

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

Vi har bestemt os for at bliver en Odder Zip på x-dream stel i sort/råhvid. 

Også vil jeg lige vise et billed. Det er lånt fra nettet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. marts 2012

LotusCPH

Vi har MacClaren jogger Combi , men kender udmærket godt de andre mærker. vi har også en emmaljunga combivogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.