Barnevogne: Teutonia Barnevogn sælges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. april 2012

BabyMama2

Hvad vil du give? Vil gerne have 2000kr for den.  

Mig og min kæreste kunne godt tænke os den, men vi skal først have pengene og jeg har termin om 2 måneder så vi skal have en barnevogn inden hun kommer Ved ikke om du vil holde den lidt endnu. Men hvis du ikke kan gemme den et stykke tid så det iorden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

BabyMama2

VanessaSparre skriver:

Mig og min kæreste kunne godt tænke os den, men vi skal først have pengene og jeg har termin om 2 måneder så vi skal have en barnevogn inden hun kommer Ved ikke om du vil holde den lidt endnu. Men hvis du ikke kan gemme den et stykke tid så det iorden at du sælger den til en anden

Og det er en perfekt pris.

Anmeld

15. april 2012

Henriette1708

morethanperfect skriver:

Tak .. Tror du det ville være muligt at sende den ??
Med GLS eller lign. ? 

Hvilken by skulle den sendes til hvis det var?

Anmeld

15. april 2012

Henriette1708

VanessaSparre skriver:

Mig og min kæreste kunne godt tænke os den, men vi skal først have pengene og jeg har termin om 2 måneder så vi skal have en barnevogn inden hun kommer Ved ikke om du vil holde den lidt endnu. Men hvis du ikke kan gemme den et stykke tid så det iorden 

Hvor langtid vil du tro der går før i har pengene d. 1 Maj?

Har ikke rigtigt mulighed for at reservere den. Da vi står og skal flytte d. 1 Maj og vi gerne skulle havde den solgt inden..

Men du er jo velkommen til at kontakte mig når i har pengene også kan vi se om vi har fået den solgt.

Anmeld

15. april 2012

morethanperfect

Henriette1708 skriver:

Hvilken by skulle den sendes til hvis det var?

Svendborg . Eller en by lidt udenfor svendborg . 

Anmeld

16. april 2012

BabyMama2

Hvor langtid vil du tro der går før i har pengene d. 1 Maj?

Har ikke rigtigt mulighed for at reservere den. Da vi står og skal flytte d. 1 Maj og vi gerne skulle havde den solgt inden..

Men du er jo velkommen til at kontakte mig når i har pengene også kan vi se om vi har fået den solgt.

Uha jeg tror først at det bliver næste gang igen for vi har ingenting købt til hende endnu så vi skal have puslebord og små ting klar i næste måned, problemet er at det kun er min kæreste der får penge (SU) jeg får først penge efter jeg har født så vi får nok først råd til den d. 1 juni  Så øv øv men hvis i stadig har den til den tid må du gerne skrive

Anmeld

17. april 2012

Henriette1708

Okay, vil gerne lade den stå til jer, men hvis folk byder sælger jeg. Vi får nemlig ikke meget plads til at opbevaring vogne når vi flytter. Men kan lige skrive til dig senere hen,vidst den ikke er solgt/eller er solgt. Og held og lykke bebsen

Anmeld

17. april 2012

morethanperfect

Ville du sende den ??

Anmeld

17. april 2012

Henriette1708

Jeg tjekker lige op på hvad det vil koste

Anmeld

17. april 2012

morethanperfect

Henriette1708 skriver:

Jeg tjekker lige op på hvad det vil koste

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.