Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
onlyme skriver: Det har jeg stadig så bliver det 210 inkl porto :-)
Det har jeg stadig så bliver det 210 inkl porto :-)
Super
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: Hvad med buksedragten str m? Pris?
Hvad med buksedragten str m? Pris?
Den hvide ?60 pp
Op
Kunne du evt være interesseret i at bytte, med et par brune stilet sandaler str 39?
løkkeled skriver: Kunne du evt være interesseret i at bytte, med et par brune stilet sandaler str 39?
Åh,. ville gerne havde byttet men bruger desv 40-41 :-(Men hvis du har noget andet du står og skal af med kan du høre af
heltb ok
onlyme skriver: Så blev der lige tid til at se tøjet igennem igen Jeg har ingen faste priser på tøjet, så byd i bare ind,.!Billede 1: Sandaler i str 42Billede 2-3: støvler i str 41 [købt først på måneden ikke brugt meget]Billede 4: brunt tørklædeBillede 5: Hvid tørklæde med blå blomsterBillede 6: lækker sommertrøje i str 40Billede 7: trøje str xl [lille af sig vil sige str l]Billede 8: gradivitets nederdel str l [brugt meget lidt]Billede 9: buks str 42 [aldrig brugt]Billede 10: slim jeans str 42Billede 11: kjole str 40Billede 12: dragt med buks str m [brugt 1 gang]Billede 13: kjole str xl [meget lille hul under ene bryst''ses ikke'']Billede 14: Kjole/trøje str 42/44Billede 15: trøje str xlBillede 16: Trøje/Cardigan str lBillede 17: kjole str 40Billede 18: Trøje/Cardigan str xlBillede 19: bodey slim str lBillede 20: tynd sommerkjole str lBillede 21: buks str 38Billede 22: spraglet kjole str lBillede 23: vila Kjole/gala str xl [skal sys ny lynlås i]''kan jeg evt gøre''Billede 24: Kanin'pels str 42Billede 25-26: Stiletter str 41 [lidt slidt på den ene spids]
Så blev der lige tid til at se tøjet igennem igen Jeg har ingen faste priser på tøjet, så byd i bare ind,.!Billede 1: Sandaler i str 42Billede 2-3: støvler i str 41 [købt først på måneden ikke brugt meget]Billede 4: brunt tørklædeBillede 5: Hvid tørklæde med blå blomsterBillede 6: lækker sommertrøje i str 40Billede 7: trøje str xl [lille af sig vil sige str l]Billede 8: gradivitets nederdel str l [brugt meget lidt]Billede 9: buks str 42 [aldrig brugt]Billede 10: slim jeans str 42Billede 11: kjole str 40Billede 12: dragt med buks str m [brugt 1 gang]Billede 13: kjole str xl [meget lille hul under ene bryst''ses ikke'']Billede 14: Kjole/trøje str 42/44Billede 15: trøje str xlBillede 16: Trøje/Cardigan str lBillede 17: kjole str 40Billede 18: Trøje/Cardigan str xlBillede 19: bodey slim str lBillede 20: tynd sommerkjole str lBillede 21: buks str 38Billede 22: spraglet kjole str lBillede 23: vila Kjole/gala str xl [skal sys ny lynlås i]''kan jeg evt gøre''Billede 24: Kanin'pels str 42Billede 25-26: Stiletter str 41 [lidt slidt på den ene spids]
pris på Billede 8: gradivitets nederdel str l
livhemdrup skriver: pris på Billede 8: gradivitets nederdel str l
Har du et bud ?For du har noget at gå efter tænker jeg et sted mellem 50-100 pp :-)
onlyme skriver: Har du et bud ?For du har noget at gå efter tænker jeg et sted mellem 50-100 pp :-)
Ville det være okay med dig hvis vi sagde 60 kr plus porto? har ik så meget at gøre med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128