jeg skrev igår jeg vat gået hen og blebet uønsket gravid og min kæreste vidste ik helt rigtig pga vi i forvejen er forældre til et barn .
men her i dag kom han og sagde vi selvfølgelig skulle gennemføre graviditeten sammen. Men så ringer vores familie sagsbehandler og siger vi begge skal tænke os godt om, og hun var i tivl over om vi ku gi begge børn nok. Om hun derimod ku sætte støtte nok ind i familien
nu føler jeg mig mere eller mindre fucking presset og mega ked. nu blir jeg endnu mere bange for at fortælle andre den store nyhed vi blev enige om i dag! sagsbehandleren fra børn og unge har været ude hos os pga vores datter, men er der ik længere fordi familiehuset da vejleder os, fordi sagsbehandleren synes klarede det godt.. Fuck fuck fuck... hvad gør vi nu? ville simpelthen ik presses ud i en abort eller værre end det, risikere hun ik vudere det ansvarligt ... hun ville ringe efter påsken igen og have vi skulle overveje det ..vi har vist evnet for det 1 bar, og hun er chokeret for 2 er på vej, som sagt var det også overvældende for os, men vi ku ik gå igennem en abort
Anmeld