Hvordan får i tiden til at gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Blirnokaldrigfru

Hej alle piger

Sagen er den at jeg nu lige straks er i 25. uge - og jeg synes tiden sneeeeegler sig! Jeg har en del at lave, arbejde, og mange frivillige aktiviteter, samt familie og venner.. dog forsøger jeg også at slappe så meget som muligt af! kroppen er lidt vanskelig, og har en del plukkeveer..

Jeg vandt inden jul, en stor konkurrence, hvor jeg vandt babyudstyr - så vi har faktisk alt vi skal bruge.. Så kan ikke rigtig bruge tiden på at købe ind, eller forberede mig?

Men hvad gør i andre, for at få tiden til at føles knap så lang? Og knap så bekymringsfuld???

Det skal så også lige siges, at lige inden denne graviditet, var jeg gravid med tom livmoder, og nåede 10. uge inden det blev opdaget, og stod med positiv test igen - kun 1½ måned efter - så har faktisk allerede nu - snart været gravid i de 9 måneder (første termin , hvor jeg fik abort, var 15 april - det jo lige op over!!)

Suk tiden er lang Nok også fordi man glæder sig, er spændt og mega nervøs samtidig

håber i har nogle fif kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

babymus77

Jeg har det på samme måde som dig, jeg er lige blevet sygemeldt resten af tiden, er kun 23+1 så der er hundrede år til!!!! Håber også tiden går stærk, og sommeren kommer tidlig:-)

Anmeld

28. marts 2012

Charlotte85

Jeg synes også tiden er laaaaang. Jeg er i uge 27 i morgen, og er fuldtidssygemeldt pga. dårlig ryg og bækkensmerter.

Jeg synes der er eeevigheder til min termin, og jeg kan ikke rigtig overskue hvad jeg skal bruge alt den tid til. Især fordi jeg også hele tiden skal tage hensyn til ikke at få overbelastet mig selv, for så for jeg så store smerter at jeg slet ikke kan være nogen steder.

Jeg prøver dog at fylde flest mulige aftaler ind i min hverdag. I formmidags var jeg ude og gå en tur med min søster og hunden. Det var rigtig hyggeligt, og så går formiddagen da med det. Så har jeg også planer om at jeg skal have læst nogle bøger.

Men det er virkelig udfordrende for tålmodigheden.

Anmeld

28. marts 2012

Frk.S

altså nu syntes jeg ikke tiden var specielt lang. Først lidt da jeg gik på barsel - og først rigtig meget da jeg gik (næsten 2 uger) over.

Men da jeg gik på barsel begyndte jeg så småt at lave mad til fryseren. Så vi havde en masse nemme ting vi bare kunne tage op af fryseren de første uger. Det var GULD værd, så det kan jeg klart anbefale dig at gøre.

Så jeg gik rigtig og hyggede mig med at bage boller og kage og lave diverse gryderetter, frikadeller, pizza osv.
Derudover dyrkede jeg motion (både før og efter jeg gik på barsel).

Og så lavede jeg perler.  Fandt et billede fra en bruger herinde (kan ikke lige huske hvem) som havde lavet sådan nogle søde ugler i perler - og dem lavede jeg også nogle stykker af til pynt på babyværelset.

Anmeld

28. marts 2012

Nattøs

Jeg troede, at jeg skulle bruge min gravitet på at være i praktik, men næe nej. Min jobkonsulent, har åbenbart en anden mening 

Så har nu gået hjemme i lidt over en månede og ser ikke ud til, at blive sendt ud 

Så jeg prøver bare at få tiden til at gå, med bagning og andre almindelig ting. Min mor kommer her senere og spiser aftensmad 

Vi har heldigvis en del at se denne månede med baby og kærestens søn, så håber tiden flyver sig afsted

Men ville da ønske, at jeg havde noget at gå op i. Jeg har allerede det jeg skal bruge, mangler virkelig små ting, som skal købes med storebroren (hans eget ønske) så det bliver til sidst. Jeg ville ønske, at jeg kunne komme i praktik det sidste stykke tid, men åbenbart ikke. 

Jeg er 23+6 så ja et godt stykke tid i nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.