Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg står og skal til at kigge klapvogn
Og villle egentlig have en emmaljunga , men syntes bare de er så klodsede.
Og så er jeg lidt vild med brios vogne og ville hører om der var nogle der kunne anbefale?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
???
Anonym skriver: Ja jeg står og skal til at kigge klapvogn Og villle egentlig have en emmaljunga , men syntes bare de er så klodsede. Og så er jeg lidt vild med brios vogne og ville hører om der var nogle der kunne anbefale?
Vi så på en brio klapvogn dengang vi skulle vælge en. Den var rigtig fin, men vi endte med at vælge en Basson i stedet, da den virkede lettere at køre med og nemmere at klappe sammen
Caracatita skriver: Køb en Baby Jogger City Elite!!! Har haft en Brio og var meget glad for den - men denne her er bare fantastisk!! Købte den i England rigtig billigt!
Køb en Baby Jogger City Elite!!! Har haft en Brio og var meget glad for den - men denne her er bare fantastisk!! Købte den i England rigtig billigt!
Kender den godt og den er osklækker, problemet er bare at der ikke er nik plads under den til vores behov
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128