Jordmoderbesøg nr. 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

MortilAlmaogNohr

Så fik vi klaret andet jordmoder besøg igår 28+3. Det var rigtig positivt, hun er rigtig sød, og meget forstående overfor min vaginisme, og min fødsel i forhold til det.

Hun skønnede den lille til 1100 G, og kunne mærke at hun lå med hoved nedad.

Hjertelyder var også fin, og vi fik lov til at lytte længe til den.

.

Hvordan var jeres 2. besøg, og fik i et skøn af vægten, i så fald, hvor meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Team Putte

Tina. skriver:

Så fik vi klaret andet jordmoder besøg igår 28+3. Det var rigtig positivt, hun er rigtig sød, og meget forstående overfor min vaginisme, og min fødsel i forhold til det.

.

Næste besøg er først 10/4 men vi glæder oz så meget til at få et skøn

Anmeld

28. marts 2012

LilleLene

Tina. skriver:

.

jeg skal til 3. besøg på fredag, håber der kommer et skøn på vægten

Anmeld

28. marts 2012

female

Jeg var til anden jordemoderundersøgelse i sidste uge, hvor jeg var i uge 29+3. Hun skønnede vores lille pige til at være 1.400 gram. (ordentlig basse )

Synes jeg de sidste uger for alvor kan mærke, at hun er ved at blive stor derinde. Det føles som om, at hun øver sig på at spille fodbold, og hun kan helt tage luften fra mig, når hun sparker godt igennem. 

Anmeld

28. marts 2012

pemiro

Jeg var ved andet besøg for et par uger siden.. Intet skøn desværre fik bare at vide at han ligger med hovedet nedad godt gemt i bækkenet, hvilket jeg lidt selv havde gættet eftersom han kun sparker hårdt oppe ved ribbenene

Ellers hørte jeg bare hjertelyd og fik mål blodtryk så det var skam hurtigt overstået

Anmeld

28. marts 2012

Sille86

Vi var afsted i mandags uge 31 de skønnede lille manden til 1600 g. På daværende tidspunkt lå han med hovedet nedad og hans hjertelyd var os fin... Har et jordemoder team på to skønne kvinder, de er bare alletiders den ene af den hjalp ved min første fødsel,..det så hyggeligt..

Anmeld

30. marts 2012

LotusCPH

JEg var afsted igår - 2. besøg var ikke så meget værd. Det var en vikar. Men igår fik jeg min jordemoder Knægten vejer omkring de 1100 og maven måler 27 cm Fik også lov at holde hovedet - SIKKE EN OPLEVELSE. Troede jeg ikke lige man kunne - men dejligt at mærke der faktisk ER liv derinde

Han vendte også med hovedet nedad og benene til højre side og numsen ved ribbenene

Anmeld

30. marts 2012

lio

vi skal til vores 4. besøg om 2 uger (30+0) og der har jm lovet skøn. sidst (27+0) sagde hun omkring 1000 g. men hun lovede et bedre skøn næste gang.

Anmeld

30. marts 2012

LilleLene

Tina. skriver:

.

Så har jeg også været til jordemoder

den bette blev skønnet til 1500g og sysmofyt mål var 29 cm (er 30+1)

ellers så det hele bare godt ud, og den bette ligger med hovedet helt nede i bæknet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.