Gravid 36+1 og utilpas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

christinak

Jeg har weekenden over haft en del mavesmerter og kvalme, tog så til jordemoder igår som mærkede på maven og godt kunne se jeg var øm men mente det var normalt. Nu her til morgen har jeg været oppe og få noget morgenmad og så har jeg lagt mig i sengen igen, og er blevet rigtig utilpas igen smerter i maven og en pludselig led kvalme, ved faktisk ikke helt hvad jeg skal gøre, når jordemoderen igår sagde det var normalt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Sujan

christinak skriver:

Jeg har weekenden over haft en del mavesmerter og kvalme, tog så til jordemoder igår som mærkede på maven og godt kunne se jeg var øm men mente det var normalt. Nu her til morgen har jeg været oppe og få noget morgenmad og så har jeg lagt mig i sengen igen, og er blevet rigtig utilpas igen smerter i maven og en pludselig led kvalme, ved faktisk ikke helt hvad jeg skal gøre, når jordemoderen igår sagde det var normalt 

Føler med dig... Har jeg også lidt meget af... Er så irriterende med den kvalme..
Fik at vide det var fordi baby trykker på mavesækken..

Anmeld

28. marts 2012

Gaia

Hvilke smerter har du i maven? Jeg er 37+0 idag og har jævnligt sådan en svien/spænden i maven - nogle gange som hvis man har holdt sig alt alt for længe gang 10. 

Anmeld

28. marts 2012

Muffinmus

har menssmerter og har stig og jag i vildsakb lige nu fordi hun skurer med hovedet dernede:-)

Og har tit kvalme / mega halsbrand når jeg ligger ned, og mine halsbrnadstabletter virker slet ikke nok nu...

så ja, tiden er vist bare til at der kommer lidt mere fokus på de ubehagelige ting:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.