1. behandling vel overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

MKuhr

Fik min første immunglobulin behandling i går, og skal have den igen på tirsdag, er lidt lettet over jeg har fået det i kroppen nu. Håber der er et fint lille blinkende hjerte at se til 1. skanning + 2. behandling tirsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Sørens

Mrs. skriver:

Fik min første immunglobulin behandling i går, og skal have den igen på tirsdag, er lidt lettet over jeg har fået det i kroppen nu. Håber der er et fint lille blinkende hjerte at se til 1. skanning + 2. behandling tirsdag

Anmeld

28. marts 2012

MKuhr

Sørens skriver:

Tak

Anmeld

28. marts 2012

Musen5

Mrs. skriver:

Ehm måske spøger jeg dumt.... men hvorfor skal du ha det?

/Mette

Anmeld

28. marts 2012

MKuhr

Musen5 skriver:

Ehm måske spøger jeg dumt.... men hvorfor skal du ha det?

/Mette

Hej Mette

fordi jeg danner antistoffer mod barnet. som går dræber moderkagens celler. meget kompliceret ved behandling af immunglobulin lærer kroppen ikke at gå imod fosteret som tror det er en virus, noget farligt.

Anmeld

28. marts 2012

Musen5

Var oxo lidt det jeg havde i baghovedet, men ville lige spørge for at være sikker :-)

/Mette

Anmeld

28. marts 2012

MKuhr

Musen5 skriver:

Var oxo lidt det jeg havde i baghovedet, men ville lige spørge for at være sikker :-)

/Mette

ikke noget dumt spørgsmål, du spørger bare anede intet om det selv før jeg blev udredt på riget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.