Andre piger fra Randers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Truddi

Hej Piger! 

Mit navn er Lea, jeg er 20 år og kommer fra Randers. Jeg har termin d. 17 april og går derfor hjemme nu og veeeeenter- tiden går forfærdeligt langsomt!  Derfor tænkte jeg på, om der herinde skulle være andre piger (gravide som ikke gravide) der kunne have lyst til at mødes, tage ud at shoppe el.l? Skriv endelig!!!

Mvh

Lea P.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

4xGreve

Truddi skriver:

Hej Piger! 

Mit navn er Lea, jeg er 20 år og kommer fra Randers. Jeg har termin d. 17 april og går derfor hjemme nu og veeeeenter- tiden går forfærdeligt langsomt!  Derfor tænkte jeg på, om der herinde skulle være andre piger (gravide som ikke gravide) der kunne have lyst til at mødes, tage ud at shoppe el.l? Skriv endelig!!!

Mvh

Lea P.

Hej...

Jeg hedder Stina, er 22 år og kommer fra langå.

Jeg har to børn sammen med min mand Frank på 31 år, Daniella på knap 4 år og Milo på knap 7 uger..

Har storset ingen venner, bekendte mm. Så det kunne da være rart med nogle flere at lave noget sammen med!

Mvh.

Stina

Anmeld

28. marts 2012

livhemdrup

Jeg bor godt nok lidt væk fra Randers men er da frisk på at mødes. Kører gerne til randers

Anmeld

28. marts 2012

Timse

eg bor i Randers, flytter godt nok om små to måneder, men ikke så langt væk, jeg er 23

Anmeld

28. marts 2012

Bare-mig

Jeg bor lidt uden for Randers. Jeg er 27 og bor med min mand og vores 2 børn på 5 og 1 år

Anmeld

30. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mor til Maj skriver:

Jeg bor lidt uden for Randers. Jeg er 27 og bor med min mand og vores 2 børn på 5 og 1 år

Hvor bor du henne, om jeg må spørge?

Anmeld

1. juli 2012

anynom

Truddi skriver:

Hej Piger! 

Mvh

Lea P.

Hej Søger du stadig nogen at mødes med?

Anmeld

1. juli 2012

anynom

4xGreve skriver:

Hej...

Jeg hedder Stina, er 22 år og kommer fra langå.

Jeg har to børn sammen med min mand Frank på 31 år, Daniella på knap 4 år og Milo på knap 7 uger..

Har storset ingen venner, bekendte mm. Så det kunne da være rart med nogle flere at lave noget sammen med!

Mvh.

Stina

Hej Er du oprindeligt fra Langå? Jeg boede derude de første 20-21 år af mit liv

Anmeld

2. juli 2012

4xGreve

JulieWH skriver:

Hej Er du oprindeligt fra Langå? Jeg boede derude de første 20-21 år af mit liv

Nej jeg er tilflytter... Flyttet hertilfor ca. 4år siden

Anmeld

31. juli 2012

annecatrine88

Hejsa..

Jeg bor ikke så langt fra Randers.. Jeg kommer fra Auning og jeg søger selv venner, da mange faldt fra da de fandt ud af at jeg var gravid.. Men du er velkommen til at skrive..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.