Badedragt med swim Diaper. Nogle erfaringer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Laura.

Som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen herinde har erfaringer med badetøj med swim diaper ? Vi har nemlig lige købt sådan en i Ønskebørn, men vi er lidt usikre på hvordan og hvorledes vi helt præcist skal mht. bleen. Skal baby stadig have svømme ble på inden under eller hvordan foregår det ? Ekspedienten kunne ikke rigtig fortælle os det.

Nogle der kan hjælpe ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Mor Til Oktober Børn

Laura. skriver:

Som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen herinde har erfaringer med badetøj med swim diaper ? Vi har nemlig lige købt sådan en i Ønskebørn, men vi er lidt usikre på hvordan og hvorledes vi helt præcist skal mht. bleen. Skal baby stadig have svømme ble på inden under eller hvordan foregår det ? Ekspedienten kunne ikke rigtig fortælle os det.

Nogle der kan hjælpe ?

Mille har ikk haft ble på når hun har haft badedragten på, og der er da aldrig sket uheld?  Men egentlig et godt spørgsmål,. Spurgte om det samme da jeg købte hendes i Baby Sam sidste sommer og de kunne ikk give mi noget konkret svar ..  Så spurgte min moooar

Anmeld

28. marts 2012

Laura.

MillesMor111010 skriver:

Mille har ikk haft ble på når hun har haft badedragten på, og der er da aldrig sket uheld?  Men egentlig et godt spørgsmål,. Spurgte om det samme da jeg købte hendes i Baby Sam sidste sommer og de kunne ikk give mi noget konkret svar ..  Så spurgte min moooar

Badedragten er også godt tyk i bunden, så synes det vil være mærkeligt hvis der også skulle en svømmeble i.. altså, der står jo på markaten at der er indbygget svømmeble i den, derfor den er så smart. Men ekspedienten kunne bare sige at hun ville anbefale at man gav baby en ble på alligevel. :/
Så er det bare jeg tænker: Hvorfor lave og sælge sådan en smart badedragt, hvis man ikke kan stole på at den er tæt nok og virker alligevel?

Anmeld

28. marts 2012

Musen5

Hvis det er , og det lyder det til at være, en badedragt med indbygget ble er der INGEN og jeg mener INGEN grund til at give baby ble på inden under.

De holder fint tæt hvis baby laver både det ene eller det andet i den. det er de erfaringer jeg har haft med vores.

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.