jordmoder 35+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

viben

Så var.jeg til jordmoder igår og det gik bare så fint, selvom det var en ny igen igen... Har endnu ikke mødt min "egen"....
Alting var lige efter bogen,.vi talte lidt om vores fødsels ønsker, og så skød hun Bastian til at veje 2700-2800.gram... Hun mente at han vil veje cirka et kg mere til fødslen, så det er ikke så tosset... :
.....og så ligger han nu med hovedet nedad jubii... Hun mener ikke at han vil kunne vende sig, kun skifte side med numsen... Så det.er så.dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Kruse90

viben skriver:

Så var.jeg til jordmoder igår og det gik bare så fint, selvom det var en ny igen igen... Har endnu ikke mødt min "egen"....
Alting var lige efter bogen,.vi talte lidt om vores fødsels ønsker, og så skød hun Bastian til at veje 2700-2800.gram... Hun mente at han vil veje cirka et kg mere til fødslen, så det er ikke så tosset... :
.....og så ligger han nu med hovedet nedad jubii... Hun mener ikke at han vil kunne vende sig, kun skifte side med numsen... Så det.er så.dejligt

Sikke en dejlig nyhed

Fik du afvide hvornår han skal sætte sig fast

Jeg skal afsted idag kl. 14.15

Jeg skriver en opdate når jeg er tilbage igen

Anmeld

28. marts 2012

viben

Kruse90 skriver:

Sikke en dejlig nyhed

Fik du afvide hvornår han skal sætte sig fast

Jeg skal afsted idag kl. 14.15

Jeg skriver en opdate når jeg er tilbage igen

Ja det er så dejligt håber at du får samme.besked
Jeg har ikke hørt hvornår han skal sætte sig fast... Og skal faktisk først derhen 4 dage før min termin...

Anmeld

29. marts 2012

NNL

Nej hvor dejligt med et godt og veloverstået JM besøg Glæder mig til det bliver min tur, desværre først når jeg er 36+2 pga påsken... Men er så spændt på hvor stor han er ved at være derinde

Anmeld

29. marts 2012

JH12

Dejligt med et veloverstået JM besøg..

Og det bliver da en rigtig fin vægt han kommer ud med til fødslen hvis det holder..

Underligt du ikke har mødt din "egen" Jordemor endnu, det må være underligt.. Men det er sikkert heller ikke hende man får til fødslen, så egentlig betyder det vel ikke så meget  Jeg har ikke engang styr på hvad min hedder

Vi må håbe han bliver liggende  med hovedet ned af

Anmeld

29. marts 2012

viben

Det er så dejligt med gode jordemoderbesøg - mit foregående var knap så positivt på grund af den jordemoder jeg mødte der... Så det er dejligt med en god oplevelse og.så fine tal samtidig :-) men det går mig egentlig ikke på at det ikke er den samme, jeg skal jo føde på hvidovre som er danmarks største fødeafdeling - så chancen for at ens egen lige er på arbejde og ledig er jo minimal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.