Hvilken test anbefaler DU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

AnthonsMor

Hej piger ..

Jeg søger egentlig bare svar på , hvilken test der anbefales rundt omkring , udover lægens

Min kæreste og jeg forsøger at blive gravid , for første gang , og jeg er selvfølgelig meget ivrig efter det skal ske , og er nu gået 4 dage over tid , har ikke taget piller siden før jul , så min krop er faldet noget til ro , kan jeg også mærke .. MEN ... Jeg har de sidste par dage haft voldsom kvalme når jeg har gået i seng , døjer med at have ondt i hovedet og føler mig bare dvask hele tiden .. Jeg tog i morges en test fra Bilka , som var i en sampak hvor der også var ægløsningstests i , som jo så var negativ .. 

Jeg hører fra mange , at de har haft ømme bryster i starten af graviditeten , og det må man sige , at jeg har , men dog kun om aftenen , når jeg går i seng ..

Er det sandt , at nogle slet ikke kan teste positivt på en hjemmetest og kun kan få svar via lægens blodprøve ?

Jeg håber I kan guide mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tog en test fra Super Brugsen til 30-40 kr tror jeg det var. Og jeg havde INGEN symp. på mens. udover udebleven mens. selvfølgelig

Anmeld

27. marts 2012

AnthonsMor

Hvor lang tid over var du gået da du testede positivt ?

Anmeld

27. marts 2012

frk-stoltze

Jeg købte dem fra kiwi og de kunne vise positiv 4 dage før og du får to for 39,95

Anmeld

27. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har både testet positivt med dem fra rema og kvikly. Har begge gange været i uge 5, og ku sikkert ha testet positiv før, hvis jeg havde taget en test! 

Har begge gange dog ventet med at teste til jeg vidste den var helt sikker Har haft både Extreme træthed og lidt kvalme begge gang ca 14 dage før, jeg testede! 

For at den er der, for jer! Vh stine

Anmeld

27. marts 2012

Kofoed.

Altså jeg vil bruge billig tests og hvis jeg blev i tvivl om svaret ville jeg købe en clear blue degital, som giver er endeligt svar.

Min veninde (der også er herinde, bare ikke så meget på) kunne ikke teste positiv på urin test overhovedet.

Anmeld

28. marts 2012

FrkZier

jeg har både brugt valmed fra netto, og så nogen sticks fra bilka jeg ikke lige kan huske hvad hedder begge har fungeret fint.. jeg var dog lang tid om at danne HCG så kunne første teste positiv i slutningen af uge 6.

Anmeld

28. marts 2012

B&J

købte min i netto og jeg var gået 2 uger over tid

Anmeld

28. marts 2012

Frk.S

Jeg testede positivt på en Valmed fra Netto den dag jeg skulle have haft min mens.

Men der er nogen der først kan teste positivt senere.

Anmeld

28. marts 2012

Camillos

Riixen90 skriver:

Hej piger ..

Jeg søger egentlig bare svar på , hvilken test der anbefales rundt omkring , udover lægens

Min kæreste og jeg forsøger at blive gravid , for første gang , og jeg er selvfølgelig meget ivrig efter det skal ske , og er nu gået 4 dage over tid , har ikke taget piller siden før jul , så min krop er faldet noget til ro , kan jeg også mærke .. MEN ... Jeg har de sidste par dage haft voldsom kvalme når jeg har gået i seng , døjer med at have ondt i hovedet og føler mig bare dvask hele tiden .. Jeg tog i morges en test fra Bilka , som var i en sampak hvor der også var ægløsningstests i , som jo så var negativ .. 

Jeg hører fra mange , at de har haft ømme bryster i starten af graviditeten , og det må man sige , at jeg har , men dog kun om aftenen , når jeg går i seng ..

Er det sandt , at nogle slet ikke kan teste positivt på en hjemmetest og kun kan få svar via lægens blodprøve ?

Jeg håber I kan guide mig lidt

posetiv 3+6 med valmed fra netto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.