Så har vi holdt fødselsdag for familien første gang.. Og nøj hvor er jeg træt.
Jeg bagte boller til kl. 1 fredag nat efter en lang dag med kursus, spinning og indkøb. Lagkagerne blev lavet lørdag formiddag inden gæsterne kom. Og mums de blev gode. I år havde vi madagascar tema.. *s*
En zoo på den første kage og afrika med dyr på den anden..
Den første kage var med creme, jordbær, flødeskum med jordbærmarengs og marcipan som overtræk.
Den anden kage var med creme, banan og flødekum med marabou daim. Glasur på toppen og flødeskum rundt om.
Mikkel havde gået og talt ned i lang tid til hans fødselsdag. Han glædede sig rigtig meget denne gang til at holde fødselsdag og få gaver. Det var rigtig dejligt at han var så meget på.
Han havde julelys i øjnene hele dagen.
Han fik både Lego power miners, Gormiti figurer og borg, Bakugan mm. i gave.
Vi venter med at give ham gave til på onsdag hvor han rigtig har fødselsdag. Jeg har bestilt 2 nintendo ds spil til ham (madagascar 2 og kung fu panda), men jeg tror desværre ikke de når at komme hjem.
Men vi har også lidt pokemon til ham.
Tror vi køber lidt mere gormiti, hvis det andet ikke når hjem. Nu må vi se.. :-)
Syntes det har været rigtig svært i år at finde ønsker til en 5 årig dreng.
Det er ret begrænset hvad der har været på hylderne af drengelegetøj, bortset fra gormiti, bakugan (som forøvrigt er udsolgt i det meste af europa), pokemon, transformers (som fanden har opfundet..), løbehjul og lego.
Rikke, mor til en stolt snart 5 årig
Anmeld