Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej, har i alle været til jordemoder nu her - hvor stor målte jeres livmoder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk P. skriver: hej, har i alle været til jordemoder nu her - hvor stor målte jeres livmoder?
Skal i morgen. Men var til fysioterapi i mandags og hun sagde lillebror lå helt nede i bækkenet så er der jo ikke noget at sige til det gør nas
nop men skal til lægen på fredag jordmoderen er først om nogle uger.
Man skal da til jordemor i 22 uge? Men det er måske kun 1 gangs gravide?
Frk P. skriver: Man skal da til jordemor i 22 uge? Men det er måske kun 1 gangs gravide?
Nårh men det er ikke mit første besøg. Fatisk er det det 3 eller 4 besøg ved hende. Men har ikke fået noget af vide med vægt eller længde.
Også skal det lige siges at mit første besøg var i uge 16 både med nr 1 og nu med nr 2
Jeg skrev heller ikke det skulle være første besøg? Men hvor stor jeres livmoder målte? Det står i jeres vandrejournal
Jeg var til første jordmoder besæg i uge 18 og der gik min livmoder til lige under navlen...
Jeg skal første til andet jordmoder besøg d. 11. maj, så vi har åbenbart ikke helt samme procedure, hmmm..
Jeg er også 1. gangs gravid
Åbenbart lidt anderledes ja? Hva så med lægeundersøgelser? Han måler også livmoderen? Min blev idag (23+6) målt til 21 cm
Jeg har været til 2. lægebesøg idag. Han hørte hjertelyd, målte blodtryk, blod procent og testede urinen. Han målte ikke min livmoder.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128