I hvilke situationer skal man kontakte FG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Masig

Blev lige nysgerrig (pga en anden tråd)... I hvilke situationer skal man kontakte FG og i hvilke skal man kontakte læge eller JM? Jeg har ikke fået noget nr til FG så ville faktisk ikke ane hvordan jeg kommer i kontakt med dem, får man det nr af JM eller læge eller skal man selv finde det? Og hvornår skal man kontakte dem? Skal man være et vist antal uger henne før det er dem og ikke lægen man kontakter eller hvordan og hvorledes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Mutti2B

Godt spørgsmål . Jeg følger lige med

Anmeld

27. marts 2012

B&J

i den bog jeg fik af lægen står nummert på fødegange og jordmor osv..

og jeg ville ringe når der sker noget der ikke er alm.. 

jeg to min graviditet meget stille og rolig og fik ikke behov for at ringe.. selv om 2 to dage små blødte jeg lidt men havde jo fået afvide det kunne man godt og der efter skete der ikke mere og der var ingen ting for havde jo ikke ondt eller noget i mens og ja hvis man er bange og man ikke ved hvad man skal gøre jamen ring og spør altid bedre man ringer engang for meget ind for lidt

jeg besvimede også under min graviditet.... og bang lige på maven blev bange for ham inde i maven men skulle lige selv komme mig så næste dag tog jeg lige op opkaldt til lægen og han sagde hvor trykt og godt han havde det der inde også var jeg ikke bange mere....

Anmeld

27. marts 2012

Masig

B&J skriver:

i den bog jeg fik af lægen står nummert på fødegange og jordmor osv..

og jeg ville ringe når der sker noget der ikke er alm.. 

jeg to min graviditet meget stille og rolig og fik ikke behov for at ringe.. selv om 2 to dage små blødte jeg lidt men havde jo fået afvide det kunne man godt og der efter skete der ikke mere og der var ingen ting for havde jo ikke ondt eller noget i mens og ja hvis man er bange og man ikke ved hvad man skal gøre jamen ring og spør altid bedre man ringer engang for meget ind for lidt

Ok så noget akut, som slag eller lignende på maven, eller voldsom blødning, smerter osv??? Eller hvad? Er virkelig i tvivl om det er læge eller FG man skal ringe til...

Anmeld

27. marts 2012

Maja88

jeg vil først kontakte fødegangen efter uge 24.... for før vil de ikke gøre noget alligevel

Anmeld

27. marts 2012

babymus77

Jeg fik nr a Jdm, mener hun sagde efter uge 18 var det fg .... Eller også sagde hun 20...

Anmeld

27. marts 2012

B&J

Masig skriver:

Ok så noget akut, som slag eller lignende på maven, eller voldsom blødning, smerter osv??? Eller hvad? Er virkelig i tvivl om det er læge eller FG man skal ringe til...

jeg ville altid ringe til FG for de lytter til jo hvad du siger også bliver du kaldt ind og de tjekker dig så ved du jo også alt er godt

og ja sådan nogle smerte noget man kan sige det her er bare forkert sådan skal man ikke have det men alm i slutning kan man jo have ondt i mave lænd og underliv.. fordi barnet sætter sig fast

Anmeld

27. marts 2012

Masig

Ok der er lidt delte meninger kan jeg se... Skal til læge på fredag med noget helt helt andet, så kan jeg jo lige spørge ham hvad han siger til det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.