Slag i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.793 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Min hund har hoppet op af mig, og ramte min mave med sin ene pote - helt i højre side lige ved siden sf hofteknoglen, fik kradsemærker? Har mærkkr lidt liv siden, men ville i ringe til fødegangen alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej piger

Min hund har hoppet op af mig, og ramte min mave med sin ene pote - helt i højre side lige ved siden sf hofteknoglen, fik kradsemærker? Har mærkkr lidt liv siden, men ville i ringe til fødegangen alligevel?

Hvor langt er du henne?

Anmeld

27. marts 2012

B&J

nej nej nej slet ikke din baby er godt beskyttet der inde og der er ikke sket noget  

Anmeld

27. marts 2012

Masig

Kommer helt an på hvor hårdt den har ramt... Hvis det bare har været mere sådan et puf end et hårdt slag så nej så ville jeg ikke... Vores hund har også ramt mig på maven flere gange og katten har gået rundt på den og der er ikke sket noget... Tror der skal rigtig meget til, men hvis du er meget nervøs er det da bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt...

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er 23+4 , jamen det var sådan medium hårdt? :/ ville bare hade mig selv hvis jeg har fået en skade og ikke ringer? 

Anmeld

27. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg er 23+4 , jamen det var sådan medium hårdt? :/ ville bare hade mig selv hvis jeg har fået en skade og ikke ringer? 

fordi jeg tror der ikke er sket noget er fordi da jeg var gravid og besvimede ramte jeg lige ned på maven og var ved lægen og fik straks afvide at den lå godt beskyttet der inde

Anmeld

27. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Altså jeg ville ik selv ringe men jeg ska heller ik være den der siger du ik ska hvis du er nervøs.. Så ring hvis du føler det er det rigtige

Anmeld

27. marts 2012

Masig

Anonym skriver:

Så længe du stadig mærker liv tvivler jeg stærkt på der kan være sket noget, så tror ikke du skal være nervøs, men som sagt hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt...

Jeg har også fået et par slag som sagt både fra dyrene, men også lige et bord man rendte ind i eller vasketøjskurven der blev båret midt på maven... Jeg har endda pletblødt lidt ind imellem, men har faktisk aldrig kontaktet læge eller fg eller JM pga det... Og jeg har MASSER af liv i maven...

Gør hvad du føler for, det er din krop, din baby og du skal gøre det der får dig til at føle dig tryg og rolig...

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg ringede og hun ville godt se mig, så på ej til fødegangen..

Anmeld

27. marts 2012

Sujan

Ring til fødegangen... de vil helt klart hjælpe dig.

Jeg var ikke særlig langt henne, (12-13 uger) da en bil kørte op bag min bil. Der fik jeg et lille tryk på maven, men havde det helt fint.

Ringede til skadestuen for at få registreret, hvis der skulle blive noget med nakken. De rådet mig til at kontakte fødegangen. Det gjorde jeg så, og selvom jeg havde det fint og der ikke havde været særlig stort tryk, blev jeg indlagt 1 døgn, hvor de holdte øje med det hele. Der var absolut ingenting sket.

De sagde at det man bekymre sig om er om moderkagen løsner sig. og man skal altid kontakte dem, ved slag eller tryk på maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.