Spørgsmål :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Ønskebarnet12

1. Hvor meget tøj købte i før barnet kom til verden? Og hvad størrelse? Og hvorfra? 

2.kender i nogle hjemmesider hvor de sælger online lækkert babytøj ?

3. En kombivogn med et liggemål på mindst 90 cm, hvis i ved hvor og hvilket mærke så please del:-) 

4. Skal til jordmoder imorgen for første gang, hvad skal jeg? 

5. Har været til nf i går men vi fik et billed, og synes det svært at se kroppen og ansigtet ser ret stort ud, speciel munden og næsen? Andre der har oplevet det? Skal forresten til nf igen mandag pga jeg ikk havde fået taget en doubletest og barnet var 11+1 lidt svært at måle sagde lægen. 

Håber i kan hjælpe mig med st svare på spørgsmål!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Princesspigen

jeg kan desværre ikke svare men følger lige med da dette også er relevant for mig

Anmeld

27. marts 2012

L&V

Ønskebarnet12 skriver:

1. Hvor meget tøj købte i før barnet kom til verden? Og hvad størrelse? Og hvorfra? 

3. En kombivogn med et liggemål på mindst 90 cm, hvis i ved hvor og hvilket mærke så please del:-) 

5. Har været til nf i går men vi fik et billed, og synes det svært at se kroppen og ansigtet ser ret stort ud, speciel munden og næsen? Andre der har oplevet det? Skal forresten til nf igen mandag pga jeg ikk havde fået taget en doubletest og barnet var 11+1 lidt svært at måle sagde lægen. 

1. Hvor meget tøj købte i før barnet kom til verden? Og hvad størrelse? Og hvorfra? 2 sæt i 50 Joha 2 sæt i 56 joha og 5 bodyer fra joha

2.kender i nogle hjemmesider hvor de sælger online lækkert babytøj ? Name it, Smart kids, me too, kids world, house of kids. Google de mærker du godt kan li

3. En kombivogn med et liggemål på mindst 90 cm, hvis i ved hvor og hvilket mærke så please del:-) Er ikke selv til kombivogne så det ved jeg ikke

4. Skal til jordmoder imorgen for første gang, hvad skal jeg? I ska bare snakke måske hun mærker på maven

5. Har været til nf i går men vi fik et billed, og synes det svært at se kroppen og ansigtet ser ret stort ud, speciel munden og næsen? Andre der har oplevet det? Skal forresten til nf igen mandag pga jeg ikk havde fået taget en doubletest og barnet var 11+1 lidt svært at måle sagde lægen. De ser hvis generelt ret sjove ud så tidligt

Anmeld

27. marts 2012

morethanperfect

1. Hvor meget tøj købte i før barnet kom til verden? Og hvad størrelse? Og hvorfra? Jeg havde en hel kommode fuld med str. 56-62 .. Aner virkelig ik hvor meget der var af hver

2.kender i nogle hjemmesider hvor de sælger online lækkert babytøj ? Google de mærker du kan li .. Så kan du finde noget

3. En kombivogn med et liggemål på mindst 90 cm, hvis i ved hvor og hvilket mærke så please del:-) Kombivogne har vidst ikke et liggemål på 90 .. Tror det største er nogle og 80 ..

Jeg har været til JM i dag , og hun mærkede på maven , lyttede efter hjertelyd , snakkede , udfyldte papirer osv. 

5. Har været til nf i går men vi fik et billed, og synes det svært at se kroppen og ansigtet ser ret stort ud, speciel munden og næsen? Andre der har oplevet det? Skal forresten til nf igen mandag pga jeg ikk havde fået taget en doubletest og barnet var 11+1 lidt svært at måle sagde lægen.   Babyerne ser mærkelig ud på det stadie .

Anmeld

27. marts 2012

Ønskebarnet12

Månsson skriver:

1. Hvor meget tøj købte i før barnet kom til verden? Og hvad størrelse? Og hvorfra? 2 sæt i 50 Joha 2 sæt i 56 joha og 5 bodyer fra joha

2.kender i nogle hjemmesider hvor de sælger online lækkert babytøj ? Name it, Smart kids, me too, kids world, house of kids. Google de mærker du godt kan li

3. En kombivogn med et liggemål på mindst 90 cm, hvis i ved hvor og hvilket mærke så please del:-) Er ikke selv til kombivogne så det ved jeg ikke

4. Skal til jordmoder imorgen for første gang, hvad skal jeg? I ska bare snakke måske hun mærker på maven

5. Har været til nf i går men vi fik et billed, og synes det svært at se kroppen og ansigtet ser ret stort ud, speciel munden og næsen? Andre der har oplevet det? Skal forresten til nf igen mandag pga jeg ikk havde fået taget en doubletest og barnet var 11+1 lidt svært at måle sagde lægen. De ser hvis generelt ret sjove ud så tidligt

Super!! Tak:-)

Anmeld

27. marts 2012

Ønskebarnet12

morethanperfect skriver:

1. Hvor meget tøj købte i før barnet kom til verden? Og hvad størrelse? Og hvorfra? Jeg havde en hel kommode fuld med str. 56-62 .. Aner virkelig ik hvor meget der var af hver

2.kender i nogle hjemmesider hvor de sælger online lækkert babytøj ? Google de mærker du kan li .. Så kan du finde noget

3. En kombivogn med et liggemål på mindst 90 cm, hvis i ved hvor og hvilket mærke så please del:-) Kombivogne har vidst ikke et liggemål på 90 .. Tror det største er nogle og 80 ..

Jeg har været til JM i dag , og hun mærkede på maven , lyttede efter hjertelyd , snakkede , udfyldte papirer osv. 

5. Har været til nf i går men vi fik et billed, og synes det svært at se kroppen og ansigtet ser ret stort ud, speciel munden og næsen? Andre der har oplevet det? Skal forresten til nf igen mandag pga jeg ikk havde fået taget en doubletest og barnet var 11+1 lidt svært at måle sagde lægen.   Babyerne ser mærkelig ud på det stadie .

Øv, jeg ville så gerne have en kombivogn selvom den ikke er særlig pæn at se på, så føder jeg i oktober og tænkte at til juni så kunne babyen sidde i klapvogn, så det ville været bedst at invitere vores penge sådan da jeg er på elevløn og manden på Elevløn meget snart . Men tak for hjælpen :-))

Anmeld

27. marts 2012

HeidiØ

Ønskebarnet12 skriver:

1. Hvor meget tøj købte i før barnet kom til verden? Og hvad størrelse? Og hvorfra? ALT for meget! Men vi arvede også en del - de vokser SÅ hurtigt.. så lidt i 56, lidt mere i 62! Meget H&M, er først begyndt at købe lækre mærker nu hvor han er ældre..

2.kender i nogle hjemmesider hvor de sælger online lækkert babytøj ? Hmm, smartkids.dk evt Køber kun over nettet på trendsales.

3. En kombivogn med et liggemål på mindst 90 cm, hvis i ved hvor og hvilket mærke så please del:-) Prøv at tjekke www.flip-flap.dk - sådan en har vi, det er en kombivogn med rimelig stort liggemål! Vi har den model der hedder aston!

4. Skal til jordmoder imorgen for første gang, hvad skal jeg? Hun giver dig en maaaaaasse info og brochurer.. og hos mig snakkede vi lidt om amning osv. Det er ikke så spændende!

5. Har været til nf i går men vi fik et billed, og synes det svært at se kroppen og ansigtet ser ret stort ud, speciel munden og næsen? Andre der har oplevet det? Skal forresten til nf igen mandag pga jeg ikk havde fået taget en doubletest og barnet var 11+1 lidt svært at måle sagde lægen. Jeg kan ikke huske det, men billederne fra NF ER bare ikke specielt gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.