søger tips

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

debbie19

jeg er helt blank på hvad vi skal have i aften.. har mest lyst til at købe junk. men har fået meget af det på det sidste hvad skal i have eller har i nogle gode råd, ikke noget med fisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Holbæktrunten

debbie19 skriver:

jeg er helt blank på hvad vi skal have i aften.. har mest lyst til at købe junk. men har fået meget af det på det sidste hvad skal i have eller har i nogle gode råd, ikke noget med fisk

Vi fik krebinetter og speltkerner med porrer og gulerod i går. I dag står den på stegt flæsk som min veninde laver. Og har en kalveculotte der skal laves en af dagene, med hjemmelavede pommesfritter og whiskysauce til. Grøntsagerne bliver nok hvidløgstegte bønner

Anmeld

27. marts 2012

debbie19

Holbæktrunten skriver:

Vi fik krebinetter og speltkerner med porrer og gulerod i går. I dag står den på stegt flæsk som min veninde laver. Og har en kalveculotte der skal laves en af dagene, med hjemmelavede pommesfritter og whiskysauce til. Grøntsagerne bliver nok hvidløgstegte bønner

GRØNTSAGER SPISER MANDEN IKKE

Anmeld

27. marts 2012

Holbæktrunten

debbie19 skriver:

GRØNTSAGER SPISER MANDEN IKKE

Så kan man jo lave til sig selv - her bliver manden TVUNGET til at æde dem - selvom han helst var fri 

Anmeld

27. marts 2012

debbie19

hmm tror jeg ikke jeg får ham til

Anmeld

27. marts 2012

L&V

debbie19 skriver:

hmm tror jeg ikke jeg får ham til

Her køre vi den der hedder så længe jeg laver maden så spiser du og ellers laver du bare din egen mad Ku være det var en ide.. Svært at lave sund mad uden grønsager

Anmeld

27. marts 2012

debbie19

Månsson skriver:

Her køre vi den der hedder så længe jeg laver maden så spiser du og ellers laver du bare din egen mad Ku være det var en ide.. Svært at lave sund mad uden grønsager

salat er da heldigvis sundt

Anmeld

27. marts 2012

L&V

debbie19 skriver:

salat er da heldigvis sundt

Det er jo os grønsager?

Anmeld

27. marts 2012

debbie19

Månsson skriver:

Det er jo os grønsager?

hmm..

Anmeld

27. marts 2012

debbie19

Månsson skriver:

Det er jo os grønsager?

hmm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.