Tirsdag d. 20. marts blev min dejlige søn født.
Jeg vågnede ca. kl. 0.45 med veer. var meget i tvivl om det bare var plukkeveer eller om det var de rigtige.
Kl. 2 vækkede jeg min mand, da veerne ikke ville holde op igen.
Kort tid herefter begyndte vi at tage tid mellem veerne og der var kun 3 min mellem dem.
Vi ringede til fødeafdelingen og aftalte at vi bare skulle begynde at komme derind (har ca. 30 min kørsel dertil).
Kl. 3.50 blev jeg undersøgt og det viste sig at jeg havde åbnet mig 6-7cm, så vi blev indlagt. Jordemoderen skønnede ham til at veje 3900g.
Kl. 4.45 kom jeg i badekar, hvor jeg åbnede mig til 9cm. Lå i badekaret i 7 timer med veer, men jeg ville ikke åbne mig den sidste cm.
De ville lægge ve-drop, da der ikke var meget gang i mine veer længere og en epidural, for at tage smerterne.
Narkoselægen kom, sprittede min ryg og lige inden hun skulle til at stikke mig, kunne jeg ikke sidde op længere.
De undersøgte mig igen og nu var hovedet på vej ud, så jeg havde åbnet mig til 10cm, ved at komme op at sidde lidt 
Mine presseveer, var meget dårlige selvom jeg havde ve-drop.
Kl. 14.18 kom min "lille" Mikkel til verden.
Han måler 56cm og vejer 4460g. En kæmpe klumt 
Under fødslen var jeg sikker på at jeg ikke skulle have flere børn, for hold op hvor gjorde det ondt. Men straks efter fødslen, ved jeg nu at det må jeg bare opleve igen 
Det er den største oplevelse i mit liv.
Mikkels "tak for mad" smil