nogle dage uden symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. april 2009

pluto7

hej hej

ja så kan mig og min mand endelige efter 5 års kamp slutte os til gruppen af gravide det er super underlig og rigtig rigtig dejligt... var gået 14 dage over tid så jeg tog til lægen fredag morgen og den var posetiv.... hurra.
nu har jeg så et spørgsmål fordi fredag aften havde jeg totalt sure opstød og av mave men siden har der ikke været det mindste tegn på at jeg er gravid bortset fra at jeg er totalt træt og har ømme brystvorter.... er det normalt at man nogle dage har nogle symptomer og andre dage ikke har dem???
jeg er ryger ( eller var) og stoppede fredag da jeg fik det posetive svar fra lægen..
og lige et sidste spørgsmål i denne omgang... jeg har frisøg tid til den helt store tur... og jeg har hørt at man ikk må få farvet hår?? er det rigtig?

tusind tak hvis i kan hjælpe mig :-)
knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

pluto7 skriver:

hej hej

ja så kan mig og min mand endelige efter 5 års kamp slutte os til gruppen af gravide det er super underlig og rigtig rigtig dejligt... var gået 14 dage over tid så jeg tog til lægen fredag morgen og den var posetiv.... hurra.
nu har jeg så et spørgsmål fordi fredag aften havde jeg totalt sure opstød og av mave men siden har der ikke været det mindste tegn på at jeg er gravid bortset fra at jeg er totalt træt og har ømme brystvorter.... er det normalt at man nogle dage har nogle symptomer og andre dage ikke har dem???
jeg er ryger ( eller var) og stoppede fredag da jeg fik det posetive svar fra lægen..
og lige et sidste spørgsmål i denne omgang... jeg har frisøg tid til den helt store tur... og jeg har hørt at man ikk må få farvet hår?? er det rigtig?

tusind tak hvis i kan hjælpe mig :-)
knus mig

tillykke med det, hvor er det dejligt for jer... ja det er helt normalt at man har ondt den ene dag og den næste er der ikke noget....
de siger jo man ikke må farve hår... jeg gjorde det ikke...hvis du vælger at gøre det, ville jeg ikke afblege det... ved ikke hva farve du har held og lykke med graviditeten...!!!!!!!!!!!

Anmeld

5. april 2009

Mathilde

Kæmpe stort tillykke hvor er det dejligt for jer efter så lang tid uden held.
Ja det du beskriver er helt normalt. Jeg blev også ind imellem helt i tvivl om jeg egentlig var gravid eller om det bare var en drøm det hele hvis jeg ikke lige mærkede nogle symptomer.

Der er jo delte meninger om det med hårfarve og der er kun dig der kan beslutte hvad du vil. Jeg ville ikke farve hele håret... Men når man får lavet striber kan man undgå at farven kommer i kontakt med huden...

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.