ej hvad så nu ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Anonym trådstarter

hvad gør man i sådanne en situation hvis man er gået hen og blevet uønsket gravid på p-stav og faren til barnet ikke rigtig ved om han magter endnu en, da vi står med en dreng på næsten et år/;

hvad kræver det med to børn? er det mega meget hårdt? hvordan får man ligemeget tid til dem bagge uden den ene falder fra stimuleringen?hvordan gør i forældre til endten 2 eller flere børn?

alle de ting skræmmer min kæreste, mere end hvad jeg er skræmt af. Og aner ikke hvor jeg skal stille mig. Har givet ham nogle Dage at tænke i, for det er virkelig også svært for mig hvis vi sku hen og ha en abort .. men hvis han ik magter det, ville det være den eneste vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

bobbles

Anonym skriver:

hvad gør man i sådanne en situation hvis man er gået hen og blevet uønsket gravid på p-stav og faren til barnet ikke rigtig ved om han magter endnu en, da vi står med en dreng på næsten et år/;

hvad kræver det med to børn? er det mega meget hårdt? hvordan får man ligemeget tid til dem bagge uden den ene falder fra stimuleringen?hvordan gør i forældre til endten 2 eller flere børn?

alle de ting skræmmer min kæreste, mere end hvad jeg er skræmt af. Og aner ikke hvor jeg skal stille mig. Har givet ham nogle Dage at tænke i, for det er virkelig også svært for mig hvis vi sku hen og ha en abort .. men hvis han ik magter det, ville det være den eneste vej

er du blevet gravid på p-stav?!! så har lægen da ikke sat den ordentlig jeg ville klage!!

Anmeld

27. marts 2012

Ma-lu

Vil gi et kram 

Kan ik svare på nogle a dine spørgsmål, har ingen børn endnu, først om 2 mdr.. 

Personligt ville jeg ik kUnne fjerne

Anmeld

27. marts 2012

NNL

Jeg kan desværre ikke tale af erfaring, da jeg venter mit første barn nu. Ville bare ikke gå uden at give dig en krammer...

Men helt ærligt, så tror jeg at det kommer helt naturligt når nr to er kommet, at man giver begge børn det, de hver især har behov for. Tror ganske enkelt ikke det er muligt at lade være!

Håber I vælger den rigtige løsning for jer - husk at der også er 9 mdrs "leveringstid"

Anmeld

27. marts 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

vi stod faktisk i akurat det samme
vi stod med en dreng der også kun var ved at fylde et år og et graviditet på skuldrene

MEN efter en masse snak og en masse mod blev vi enige om at det her kunne vi sku godt og jeg har nu termin om små 14 dage og vores første søn er 21 måneder

i skal lytte til jer selv, kan i det her? og hvis i bare har det mindste ja i jer så gør det

for uanset hvad så skal i nok nå at komme til rette og i skal nok nå og få det ind på lystavlen 9 måneder vare alligevel et stykke tid . .

Anmeld

27. marts 2012

sarahb

Jeg synes det var super nemt med et barn. En ren drøm.
Men NØJ hvor synes jeg bare det er MEGA hårdt med 2.

Det er kommet som en kæmpe overraskelse, fordi jeg tænkte at det ville gå så nemt.

Men helt ærligt så synes jeg det er rigtig hårdt.

Men de er jo dejlige og jeg fortryder bestemt ikke mit valg, men bare en forskrækkelse at det er så hårdt i forhold til hvad jeg troede.

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Frøken Christiansen skriver:

er du blevet gravid på p-stav?!! så har lægen da ikke sat den ordentlig jeg ville klage!!

har ringet og klaget

Anmeld

27. marts 2012

Karo

Anonym skriver:

Jeg har 1 år og 6 måneder imellem mine børn, og jeg ELSKER den alders forskel. Selvfølgelig har der været ting der har været hårde, men er der ikke altid det ?

Min datter bliver 2 på lørdag og min søn er 3 år, og nu er de nået en alder hvor de leger meget sammen og hjælper hinanden hvis der er brug for det.

Jeg har aldrig stået i en situation hvor jeg har følt at jeg svigter den ene frem for den anden. Man finder hurtigt nye rutiner og den "store" glemmer hurtigt at der har været en tid uden den lille.

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Frøken Christiansen skriver:

har ringet og klaget

Anmeld

27. marts 2012

Troldemommi

Jeg vil bare ønske dig held og lykke med hvad end du bestemmer dig for :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.