Anonym skriver:
hvad gør man i sådanne en situation hvis man er gået hen og blevet uønsket gravid på p-stav og faren til barnet ikke rigtig ved om han magter endnu en, da vi står med en dreng på næsten et år/;
hvad kræver det med to børn? er det mega meget hårdt? hvordan får man ligemeget tid til dem bagge uden den ene falder fra stimuleringen?hvordan gør i forældre til endten 2 eller flere børn?
alle de ting skræmmer min kæreste, mere end hvad jeg er skræmt af. Og aner ikke hvor jeg skal stille mig. Har givet ham nogle Dage at tænke i, for det er virkelig også svært for mig hvis vi sku hen og ha en abort .. men hvis han ik magter det, ville det være den eneste vej

vi stod faktisk i akurat det samme
vi stod med en dreng der også kun var ved at fylde et år og et graviditet på skuldrene
MEN efter en masse snak og en masse mod blev vi enige om at det her kunne vi sku godt

og jeg har nu termin om små 14 dage og vores første søn er 21 måneder
i skal lytte til jer selv, kan i det her? og hvis i bare har det mindste ja i jer så gør det
for uanset hvad så skal i nok nå at komme til rette og i skal nok nå og få det ind på lystavlen

9 måneder vare alligevel et stykke tid

. .
Anmeld