Hm av ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Anonym trådstarter

Er 36+6 idag. Og har de sidste20 min haft bølgende smerte fra maven. Smerte som topper. Ikke noget vild, det kan bar mærkes. Svært ved at finde ud af om det er plukveer, ligamentssmerter ( følesdog ikke helt sådan) og lidt øm i lænden! Som om den irriterende smerte ( lidt ligesom hvis man har holdt sig i meget meget lang tid) trækker om i lænden. Gad vide om det er en generalprøve vi har gang i? Har ingen mens smerter - måske de overskygges af den anden smerte.havde dog mens smerte i nat. Nå men satser ikke på at der sker mere..kunne dog være rart.av for h. En kort top der lige kom på.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

B&J

det lyder til din krop er ved at gøre sig klar og baby er ved at sætte sig fast det kan gøre meget ondt har jeg læst og hørt det gjorde ikke hos mig men husk hvis du er nervøs så giv heller dem et ring for meget eller for lidt

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det lyder til din krop er ved at gøre sig klar og baby er ved at sætte sig fast det kan gøre meget ondt har jeg læst og hørt det gjorde ikke hos mig men husk hvis du er nervøs så giv heller dem et ring for meget eller for lidt

Er gået væk igen. Sjovt det mærkede jeg slet ikke på samme måde under første graviditet. Der havde jeg mens smerter og det var det. Idenne har jeg sammentrækningerr der mærkes, og lidt underlige smerter ( bare fordi jeg ik har haft dem før). Var det blevet ved tror jeg, at jeg lige havde givet fg et ring. Just in case . Havde en hel nat med disse smerter natten til fredag. Der var jeg godt nok lige lidt nervøs, men havde været til jm om torsdagen, hvor alt så fint ud. Så derfor kontaktede jeg ik fg. Men havde jeg ik været til jm så havde jeg helt sikkert ringet dem op. Ønske tænkning; håber virkelig jeg føder før og gerne i påsken . Men går nok over tid 

Anmeld

27. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Er gået væk igen. Sjovt det mærkede jeg slet ikke på samme måde under første graviditet. Der havde jeg mens smerter og det var det. Idenne har jeg sammentrækningerr der mærkes, og lidt underlige smerter ( bare fordi jeg ik har haft dem før). Var det blevet ved tror jeg, at jeg lige havde givet fg et ring. Just in case . Havde en hel nat med disse smerter natten til fredag. Der var jeg godt nok lige lidt nervøs, men havde været til jm om torsdagen, hvor alt så fint ud. Så derfor kontaktede jeg ik fg. Men havde jeg ik været til jm så havde jeg helt sikkert ringet dem op. Ønske tænkning; håber virkelig jeg føder før og gerne i påsken . Men går nok over tid 

forstår dig godt er også bange for når engang jeg skal have nr 2 at jeg skal få smerter kaste op osv for første havde jeg slet ingen ting ud over puf i maven jamen så kunne man ikke mærke jeg var gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.